29 Ocak 2014 Çarşamba

Gizem'in Saksısı beni mimledi: Blogger Buluşmaları

Blogunuzun Adı: sosyoperi

Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söyler misiniz? : İstanbul'da yaşıyorum, aslında her iki yakada da evim var ve işimin durumuna göre ya Avrupa ya da Anadolu'da kalıyorum. Kadıköy-Moda ve Kocamusrafapaşa semtlerindeyim.

Blogger buluşmalarına katıldınız mı? : Hayır, henüz katılmadım.

Bulunduğunuz ilde bir blogger buluşması olsa katılmak ister misiniz? : Kesinlikle :) Buluşma postlarını çok keyifle okuyorum ve ben de kendim düzenleyecek birikime gelmeden önce davet alacağım ilk buluşmayı merakla bekliyorum... Sonuçta aynı ilgi alanına sahip olduğum kişilerle buluşunca o sohbet bitmez ve tadından yenmez :)

Sizce bir blogger buluşması etkinliği nasıl olmalı?: 10-15 kişiyi aşmamalı diye düşünüyorum daha verimli geçebilmesi için... Buluşma mekanı çok önemli; çok kalabalık, gürültülü ve dar bir mekanda sohbet etmek zor olacaktır. Etkinliğe katılacak firma yetkilileri olması da bir yandan tanışıp kaynaşırken diğer taraftan bilgilenmek açısından da faydalı olucaktır. Onun dışında "kahve bahane sohbet şahane" :)

*** Beni mimlediği için Gizem'e çok teşekkür ediyorum ve en yakın zamanda bir blogger etkinliğinde kendisiyle ve diğer bloggerlarla tanışmayı dört gözle beklliyorum :)

Benim mimlemek istediklerim :
Modern Tıpçı
Benim Minik Kuşum
Mervelil

5 yorum:

  1. ben de daha önce hiç katılmadım bir etkinlik olsa da herkesle tanışsak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, en yakın zamanda olsun :))))

      Sil
  2. Blogger buluşması olsa gitsek ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka olur, mutlaka gideriz :)))

      Sil
  3. Ben de olsa gitmek isterim :) Eğlenceli olurdu:)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil