28 Ocak 2014 Salı

Ürün Dibini Görme Projesi / 4 Ürün: Rawganic Organik Makyaj Temizleme Mendili

   Merhabalarrr :) Bugün konuğum bir makyaj temizleme mendili, Lilakutu'dan çıkmıştı bir kaç ay önce, ancak çok fazla makyaj temizleme ürünüm olduğundan ara ara üşengeç olduğum günlerde kullanmıştım sadece... Şimdi bu projem kapsamında bunun da dibini görmeyi planlıyorum zira açılmış olduğu için yavaştan kurumaya başladı. Toplamda 25 adet mendil var içinde, 10-12 tane kalmıştır ortalama, yorumlamak için yeterli derecede de kullanmışım.


   İçeriğinde yeşil çay ve aloe vera var ve %100 organik pamuktan üretilmiş. Adını da bu özelliklerinden alıyor olsa gerek... Yüz ve göz makyajı temizliği için kullanılabiliyor ve aynı zamanda da toner özelliği var ve nemlendiriyor deniliyor. Ancak ben nemlendirme özelliğini hiç hissedemedim. Çok kuru bir yapısı yok, cildi rahatlıkla temizliyor. Aslında göz makyajını da çıkartıyor bir kaç seferde ancak benim cildimin hassasiyetinden olsa gerek bu bir kaç seferde göz etrafım yanıyor, bu nedenle göz için değil sadece cilt temizliği için kullanmayı düşünüyorum. Hatta hassas cildime de pek iyi geldiği söylenemez.

  Pek çok sertifikası var (Soil Association ve Vegetarian Society), parfüm de içermiyor paraben de... Çoğu makyaj temizleme mendilleri genelde bolca paraben içeriyorlar. Bu nedenle makyaj temizleme mendillerini kullanmayı seviyorsanız ve hassas bir cildiniz yoksa deneyebilirsiniz.



   Güncel fiyatı Lilakutu'da 2 paketi (50 adet) 29 TL iken Vanilya Club'da tek paketi (25 adet) 14.5 TL... Yani aslında değişen bir şey olmuyor fiyatta... Kısa seyahatlerimizde çok ağırlık yapmamak ve ayrı ayrı ürünler taşımamak için de tercih edilebilir. Yüz-göz temizliğinizi yaparken tonik de taşımanıza gerek kalmaz ama nemlendiriciyi eksik etmeyin derim. Ancak uzun vade kullanmayı düşünüyorsanız yine de yüzünüzü yıkamanızı ve tonik kullanmanızı tavsiye ederim.  Tabi ardından da nemlendirici, yani normal cilt bakım rutininizi ihmal etmeyin :)

2 yorum:

  1. Göz makyajında iyi olacak bir mendil arıyorum ben de. Ama içeriğinde zararlı maddeler mümkün mertebe az olsun istiyorum. Mümkün mü bilmem ama :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla canım benim de bugüne kadar kullandıklarım hep ya makyajı iyi çıkarıyor ama zararlı madde dolu içi, ya da bu ürün gibi organik zararsız ama makyajı çıkarırken zorluyor, ki bu ürün bende hassasiyet de yaptı... Bulursan bana da haber ver :)

      Sil