24 Şubat 2014 Pazartesi

"Mendix Ormanda" Islak Temizlik Havlusu

   Merhabalar... Bugün bloğumda tasarımını çok sevdiğim bir ıslak temizlik havlusu konuğum. Hepimizin pek sık kullandığı ürünlerden ıslak havlular. Özellikle makyaj yaparken ellerimizi temizlemek için birebir. Ben de çok fazla tüketiyorum evdeyken ıslak havlulardan. Paketi çok şeker değil mi, "beni al beni al" diyordu raflardan bana, kıramadım aldım tabi ki:)


   Bu mendil aslında işlevsel olarak standart diyebilirim yani yapması gerekeni yapıyor ve temizliyor. Beni tasarımından sonra çeken diğer özellikleri "PH 5.5 özelliği, alcohol free olması yani içeriğinde alkol olmaması" oldu. İçeriğine baktığımızda temiz gözüküyor, alkol içermemesinin yanında paraben de içermiyor. Dermatolojik ve mikrobiyolojik testlerden geçirilmiş. İçeriğini incelediğimde benim gözüme sağlıksız görünen bir Propylene Glikol oldu, böbrek ve karaciğerler için olumsuz sonuçları olabiliyormuş bu maddenin... Ancak pek çok ıslak havluya göre temiz bir içeriği var diyebiliriz.

                          

   60 adet var 1 paket içerisinde, 2'li 3'lü 4'lü paketler halinde satılabiliyor. Tekli paketinin fiyatı 2-3 Tl civarı, gayet uygun... Farklı tasarımları da var, incelemek isterseniz TIK TIK :)

                        

   Islaklığı, yumuşaklığı ve kokusu da gayet kıvamında ve yeterli düzeyde... Tekrar alır mıyım? Evet alırım, diğer tasarımlarını da denemeyi düşünüyorum karşıma çıktığında... Açıldıktan sonra 3 ay içerisinde tüketilmesi tavsiye ediliyor, zaten 60 adet 3 ay içerisinde çoktannn bitmiş oluyor. Kullandığım süre içerisinde son parça havlu bile yeter düzeyde ıslaktı... Eğlenceli tasarımlı ürünler seviyorum :)

2 yorum:

  1. ama çok şekermiş bunlar, alkol paraben olmaması da harika
    ben de çok tüketiyorum ıslak mendil, hatta evde toz alırken bile kullanıyorum:) alkol içermemesi mobilyalar içinde iyi yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de aynı durum var, hooppp hemen bir ıslak mendille masayı, ayakkabımı, ellerimi... siliyorum. İçerik en önemlisi ama ambalajda kullanırken keyif veriyor :) The Balm da en çok ambalajıyla gönlümüzü çalmıyor mu zaten :)))

      Sil