3 Şubat 2014 Pazartesi

MİMLENMİŞİM :) "Sevgililer Günü Mimi " Ve Ben de MİMLİYORUM...

    Merhabalarrr :)  "Pollyanna's Make Up World" bloğunun sahibesi beni mimlemiş,mim yazısını okurken en sonunda görüverdim, ve mutlu oldum, öncelikle çok teşekkür ederim. Ve hemen başlıyorum;


1- Sevgililer günü sizin için önemli mi ?
- Aslında bu tarz zorla dayatılan özel günlere karşıyım ve Sevgililer Günü'nü de kutlamıyordum. Ancak kaderin cilvesi, sevgilimle 14 Şubat günü tanıştık :))) Ve dolayısıyla da tanışma yıl dönümümüz olarak önem kazandı benim için ve kutluyoruz...

2- İyi sevgili tanımı sizce nasıl olur ?
- Dürüst, güvenilir ... gibi özellikleri saymak istemiyorum çünkü zaten bu genel geçer özellikler olmazsa sevgilim olamaz. Benim için bu zaten olması gereken özelliklerin yanında destekleyici olması çok önemli, çünkü hayat keyifli bir yolculuk olduğu kadar çetrefilli sokakları da var ve önemli olan oralarda da el ele yürüyebilmek. Ve daha da önemlisi sevgili olmanın yanında "en iyi arkadaş" olabilmek ve beraber eğlenebilmek, gülebilmek :))) Şanslıyım ben :)))

3- Eşiniz ya da sevgiliniz bu günü unutsa ya da önemsemese tepkiniz ne olurdu ?
- Bu günü o kadar çok gözümüze sokuyorlar ki unutmak pek mümkün değil :) Benim şansım ise bu nedenle "tanışma yıldönümümüzü" de unutmuyor oluşumuz...

4- Sevgililer gününde size ne hediye alınsın isterdiniz ?
- Biz özel günlerde hediye almaktansa keyifli zaman geçirmeyi seviyoruz. İlk buluşmamızda da o zaman Beyoğlu'nda Şarabi vardı (sonra kapandı) bilenler bilir, orada şarap içip saatlerce sohbet etmiştik. Bu gelenek oldu ve farklı şarap evlerinde keyifli zaman geçiriyoruz. İmkanımız varsa kısa tatiller yapıyoruz. Hediye almak için özel günlerdense sıradan günleri tercih ediyoruz ki gerçekten sürpriz oluyor böylece:))) Hediye alma zorunluluğu olmayınca da özel günler daha keyifli geçiyor.

5- Sevgilinize ne hediye alacağınıza karar verdiniz mi ?
- 4. sorunun cevabından dolayı hediye almayacağım. İşimiz dolayısıyla ikimizde şehir dışına sık çıkıyoruz ve 14 Şubatta beraber olabilirsek İstanbul'da en güzel hediye olucak bizim için :)

6- Sevgiler gününü nerede nasıl kutlamak isterdiniz ?
- Dünyanın başka bir köşesinde, daha önce gitmediğimiz bir ülke veya şehirde herhangi bir şarap evinde olabilirdi, gezmeyi ve denemeyi çok seviyoruz...

7- Evli kişiler de sevgililer gününü kutlamalı mı ?
- Bu soruya şöyle cevap vermek istiyorum; evlendikten sonra sevgililik bitiyor mu? :) Bitmezzzz :)

- 70 yaşında bir çiftin sevgililer gününü kutlamak için sizin de olduğunuz bir mekana gelmiş görseniz ne düşünürsünüz ?
- Aşkla evlenen ve ömrü boyunca da bunu yaşayan çiftlere hayranım, yolda yaşı ilerlemiş çiftleri el ele gördüğümde "biz de böyle olucaz" diyorum, olmazsak zaten hayat ne sıkıcı olur :) Alışkanlığa dönüyorsa, aşkla bakmıyorsan birbirine beraber olmanın ne anlamı kalır ki...

*** Henüz yapmadılarsa ve isterlerse mimlemek istediklerim;
   Your Face, My Canvas bloğunun sahibesi Görkem
   Belgin'ce bloğunun sahibesi  Belgin
   Benim Minik Kuşum bloğunun sahibesi Minik Kuş :))))

Sevgiler, sevene her gün Sevgililer Günü :)))

3 yorum:

  1. merhabalar linki tıklayarak çekiliş haberine ulaşabilirsiniz.http://gulhanmiray.blogspot.com.tr/2014/02/english-homedan-mutfak-seti-cekilis.html

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim canım. Akşam ya da en geç yarın yapacağım :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler canım en kısa sürede yapacağım:)

    YanıtlaSil