5 Şubat 2014 Çarşamba

Ürün Dibini Görme Projesi / 12. Ürün: Clinique Bottom Lash Alt Kirpik Maskarası

   Merhabalar... Yine Clinique ve yine çok severek kullandığım bir ürün... Alt kirpik maskarası... Bu ürünü kullanana kadar pek de gerekli olmadığını düşünmüştüm ancak kullandıktan sonra vazgeçilmezim oldu :) Oldukça da kullandım, bu proje kapsamında kullanıp bitirmek istiyorum çünkü kurumaya başladı.


   Fırçası öyle güzel dizayn edilmiş ki kullanımı çok kolay... Normalde kısa sap maskaralar için dezavantaj iken konu alt kirpik olunca tam tersi avantaj sağlıyor. Ufacık bir maskara ancak 3-4 aydır kullanıyorum ben, muhtemelen 1 ay daha kullanırım ve biter.

                          

   Fiyatı Clinique in online sitesinde 39 TL... Black ve Black/Brown olarak 2 rengi var, bende ki Black ve alırsam yine aynı rengi alırım, ki muhtemelen alırım :))) Alt kirpikleri tek tek ayırıyor, en kısalarını bile itina ile boyuyor ve akma yapmıyor, ki konu alt kirpik olduğunda akma-bulaşma riski daha yüksek... Yani ufacık tefecik ama içi dolu bir maskaracık :)

2 yorum:

  1. senin bu ürün dibini görme projelerine bayılıyorum :) mimledim seni canım bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindimmmm, teşekkür ederim :))) Sevgililer günü mimini yaptım canım ama düşündüğün için mutlu oldum :)))

      Sil