7 Şubat 2014 Cuma

Ürün Dibini Görme Projesi / 14. Ürün: Clinique Rouge İmpact SPF 15 #24 Nearly Violet, Nemlendirici Ruj

  Merhabalarrr :) Bugün bitirmeye çalıştığım ürün aslında bitmesini istemediğim için azcık kaldığı halde bitirmediğim bir ruj... Ama artık zamanı geldi yoksa kullanma tarihi geçecek...





   Peki bu ruju neden seviyorum?

  - Çok doğal bir rengi var. Açık bir şeftali diyebiliriz. Fotoğraflarda ince bir tek kat sürdüm, daha yoğun kullanmak isterseniz biraz daha koyu bir renk elde edebilirsiniz kalın bir sürüşle...
  - Nemlendiriyor aynı zamanda, ekstra nemlendirici kullanmaya gerek kalmıyor.
  - İçinde SPF 15 güneş koruması var, dudakları yaz-kış güneşin zararlı etkisinden koruyor.
  - Kendinden hafif bir parlaklığı var ve üstüne parlatıcı uygulamanıza da gerek kalmıyor.
  - Dudak kusurlarını ortaya çıkartmadan gayet güzel dolduruyor.

                   

  Eksi yönleri neler dersek ?

  - Kalıcılığı düşük; bir şeyler içtiğinizde ya da yediğinizde rujunuzu mutlaka tazelemeniz gerekiyor.
  - Kalıcılığı iyi olmadığı için ve sık tazelendiği için de daha çabuk tükeniyor.

                       
  
   Clinique nin online sitesinde 66 TL güncel fiyatı var, siteden siteye ve indirim zamanlarında daha uygun fiyatlı alınabilir. Bana alışverişim sonrasında hediye etmişlerdi Clinique den... Orijinal ambalajı daha farklı ve şık :) Daha ayrıntılı incelemek isterseniz TIKLAYIN :)

2 yorum:

  1. Gerçekten çok doğal bir rengi var :) Sen kıyıp kullanırsan hemen bitecek gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya, ev ruj kaynıyo ben bunu saklamışım ki özel günlerde kullanayım :) Ama proje kapsamındaki tüm ürünlerden bir kit oluşturdum, hepsini kullanıyorum... Bitsinler de yenilerine yer açılsın di mi amaaa...

      Sil