4 Ağustos 2014 Pazartesi

Dirty Works Vücut Peelingi

   Merhabalar :) İsmini ve dizaynlarını pek sevdiğim bir markanın vücut peelingi bugün konuğum; Dirty Works vücut peelingi...


   Bu vücut peelingi 3'lü setinin içinden çıkmıştı, geri kalan 2 ürün duş jeli ve vücut nemlendiricisi (body butter) idi ancak bu peeling diğer ikisinin önüne geçti benim için (diğer ikisi vasat ürünler bence) ve bugün yazıma konuk oldu kendileri...

        

   İçeriğinde E vitamini, ponza taşı, tatlı badem yağı ve shea yağı varmış. Tabi SLS başta olmak üzere pek çok hoşuma gitmeyen madde de var, ahh tamamen temiz ürünler bulmak çok zor a dostlar. Ancak en azından içeriğinde paraben yok, e bu da bişeydir :) İçerikte bir diğer dikkatimi çeken ise kahve olması, ki kahve peelingine de bayılan ve sık sık hamama gidip yaptıran birisi olarak çok hoşuma gitti çünkü cilde ve özellikle selülite çok iyi geliyor, bilginize hanımlar ;)  Hafif ve ferah kokusunu da beğendim. Ama en beğendiğim yanı tam kıvamında olan içerisindeki tanecikler oldu. Yapısı bir vücut peelingi için çok ideal, kıvamında köpürüp kayıyor vücuttan ancak yağlı bir his bırakmıyor, bunun yanında tenimi yumuşacık yaptı ve peeling etkisi de çok başarılı. Peeling yaptıktan sonra vücudunuzu durulamadan önce 1-2 dakika bekletirseniz verdiği yumuşaklığı daha net hissedebilirsiniz, bu da benim ufak tüyom :)

        

   Gratis indiriminden çok uygun bir fiyata almıştım bu seti (%50 indirimde 15 TL gibi bir fiyattı sanırım) , tek başına peelingini bulursam tekrar almayı düşünebilirim ancak setteki diğer 2 ürünü tüketmekte zorlandım açıkçası... Body butter ın kıvamı çok yoğun ve emilmesi zaman alıyor (ancak kokusu bir kaç saat vücutta kalıyor ki bu özelliğini sevdim), duş jelinin ise hafifi ağdalı yine yoğun bir kıvamı var, köpürmesi fena değil ancak çok güzel kokan başka duş jelleri var, açıkçası kullanırken bitsin diye bol bol kullandım.

   Ürün 200 ml, açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi var. Tekrar almayı düşünebilirim ancak daha temiz içerikli bir scrub arayışındayım (belki de en güzeli evde kahve peelingi yapmak, banyo biraz batıyor ama:)).Vücut peelingi tavsiyeniz varsa lütfen yorum olarak bırakın...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder