26 Temmuz 2014 Cumartesi

Garnier Saf & Temiz Arındırıcı Sıkılaştırıcı Tonik

   Merhabalarrrr :) Hazır vakit bulmuşken yazamadığım zamanları telafi edip arka arkaya yeni postlar giriyorum çünkü denediğim ve yazamadığım o kadar çok ürün var ki bu süreçte...


   Bugün sizlere çok beğenerek kullandığım ve uygun fiyatlı bir tonikten bahsetmek istiyorum. Normal fiyatı 15-16 TL gibi bir rakamken %40 veya 50 indirimle almıştım ve 7-8 TL gibi bir rakama gelmişti bana bu ürün. Vaadleri vardı,  beni cezbeden vaadlerdi, çok umutlanmadım ama denemek istedim.

   Diyor ki ambalajının üstünde;" arındırıcı sıkılaştırıcı tonik. Cildi matlaştırır. Gözenek görünümünü küçültür.Yağlanma ve pürüzlere karşı. Dermatolojik olarak test edilmiştir." Eh gel de deneme :)

       

   Deneyimlerime geçmeden önce uyarmam gerekir ki; cildiniz karma ve yağlıysa ve yağlanma, parlama, tıkanmış gözenekler gibi cilt problemleriniz varsa uygun bir ürün... Kuru veya hassas ciltlere tavsiye edilmez, diye de not düşmüşler, bilginize... Gerçi benim cildim oldukça hassas, yine de risk aldım ve denedim. Her hangi bir sıkıntı yaşamadım. Ama dediğim gibi risk aldım ve bir sıkıntı yaşasaydım hemen bırakacaktım kullanmayı. Bu noktada karar sizin... Dikkatli kullanmakta fayda var.



   Benim tonikten beklentim makyajımı temizledikten sonra eğer az da olsa kalıntı kaldıysa bunları temizlemesi, fazla yağı alması, cildimi rahatlatması... Bu üçlüden cildi rahatlatması kısmını geçersek diğer beklentilerimi karşıladı bu ürün. Zaten bunu da bekliyordum çünkü hem cildimi temizlesin, hem gözneklerimi küçültsün, hem sıkılaştırsın, hem kalıntıları temizlesin, hem matlaştırsın.... diye maddeleri sıraladığınızda bir tonikten hele ki uygun fiyatlı bir tonikten çok fazla şey beklemiş oluyoruz. Ben de rahatla beklentimi nemlendiricimle karşıladım.

                           

   Şunu da belirtmeliyim ki toniği kullandığımda rahatlama değil ama içeriğinden dolayı (hafiften keskin bir içeriği var, biraz yakıyor ancak aynı zamanda ferahlıkda veriyor, ben bu hissi seviyorum ) cildimin gerçekten temizlendiğini arındığını hissediyorum. Gözenekli bir cildim olmadığı için sıkılaştırma konusunda yorum yapamayacağım. Ancak T bölgemdeki yağlanmayı da azalttı diyebilirim.

   Su gibi bir yapısı var, pamuğa yeter miktarda döküp cildinizi yumuşak hareketlerle, bastırmadan hırpalamadan tekrar tekrar üstünden geçmeden temizlemenizi öneririm. Fazla temas durumunda kızarıklık, ciltte fazladan yanma hissi oluşabilir. Ambalajı sade, içini gösteriyor ve kalan ürünü görmemiz açısından kullanışlı ve kapağı da yerine tam oturuyor ve ters bile çevirseniz dökülmüyor. Bence uygun bir ambalaj bu tonik için...

   200 ml lik bir ürün, 12 ay kullanım süresi var. Ben tekrar alır mıyım? Evet alırım. Hele ki indirimde denk gelirse hiç kaçırmam :) Siz bu ürünü kullandınız mı, sevdiniz mi veya kullanmayı düşünür müsünüz?


  

3 yorum:

  1. Kokusu çok ağır ve rahatsız edici ancak burnumu tıkayıp kullanabiliyorum ...

    YanıtlaSil
  2. Cildim yaglı ve tek tük aknem vardı gratise hayatımda 2 defa falan gittim toplasam gittigimde gratiste satış danışmanı hanımefendiye cildim yaglı ve akneli ne önerirsiniz dedigimde beni bu tonige yöneltti eve geldim pamuga sıkıp yüzüme tampon hareketler ile uygulamamla (denemek) amaçlı cildimin yanması bir oldu öyleki cildime sanki saf alkol sürdüm 3 gün bu şekilde zor zar kullandım fakat bi etkisini göremeyip aksine zararını görünce bıraktım, cildimde yapışkan bir his bıraktı sanki elimle tatlı bir kavun yiyip suyunu yüzüme sürmüşüm gibi beni çok rahatsız etti, sonrasında ise sivilcelerimin yatışmasını beklerken uçları kıpkırmızı oldu belirginleşip büyüdü gözeneklerim fazla olmamasına karşın hiç bir etki bırakmadı param çöp oldu bende tonigi malesef lavaboya döktüm şişesini yıkayıp içine kendi yaptıgım ve cildime en iyi gelen tonigi koydum benim cildime bunları yapıyorsa kuru ya da hassas ciltleri düşünemiyorum

    YanıtlaSil
  3. Günde kaç kez kullanmalıyız bilginiz varmı

    YanıtlaSil