31 Temmuz 2014 Perşembe

Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi

   Merhabalar :) Göz makyajı temizlemek zaman zaman zor olabiliyor. Hele ki suya dayanıklı rimeller ve makyaj ürünleri kullanıyorsak su bazlı makyaj temizleyicileri, yıkama jelleri, makyaj temizleme mendilleri yetersiz kalıyor. Mecburen çift bazlı temizleyicilere yöneliyoruz. Ancak fazla yağlı olmaları, kalıntı bırakmaları, yeterli gelmemeleri ve tekrar tekrar gözümüze sürmemiz gerekliliği ile zaten hassas olan göz bölgemizde yıpranma ve tahrişe yol açmaları bizi zorlayabiliyor. Hele ki benim gibi lens kullanıyorsanız sıkıntı daha büyük oluyor çünkü yağlı makyaj temizleyiciler gözümüze kaçarak lensimizde kalıntı bırakıyor. Ahh ah çeken bilir :)


   Pek çok markanın göz makyaj temizleyicisini denedim bu nedenle... Hep daha iyisini aradım ve size bugüne kadar beni en çok tatmin eden üründen bahsetmek istiyorum; Neutrogena göz makyaj temizleyicisi...

   Öncelikle her çift bazlı temizleyici gibi çalkalayarak kullanıyoruz. Bazı ürünlerde ne kadar çalkalarsak çalkalayalım homojen şekilde birbirine karışmayabiliyor ürün, ya da çok uzun sürebiliyor karışması ve akabinde de daha pamuğa yeter miktarda ürün alamadan yine ayrışmaya ve yağlı kısım üst kısımda kalmaya başlıyor. Ancak bu üründe bir kaç sefer çalkalama sonucunda homojene yakın bir karışım elde edebiliyorum ve rahat rahat ikinci gözümü de temizleyene kadar idare ediyor bu tek sefer çalkalama.

                               

   Neutrogena'nın ikinci sevdiğim yanı ise çok fazla yağlı olmaması ve bu yağların gözümün içine dolup lensimi ilrite etmemesi... Diğer ürünlerde lensimi çıkarıp göz makyajımı temizlemem gerekirken bu temizleyicide biraz dikkatle lensimi çıkarmama gerek kalmadan göz makyajımı temizleyebiliyorum. İçeriğinde aloe ve salatalık özleri varmış, cildi ferahlatır diyor, gerçi ben pek bir ferahlık hissi hissetmesem de en azından tahriş etmiyor. Ayrıca suya dayanıklı makyajı bile çok zorlanmadan başarılı bir şekilde temizliyor. Pek çok göz makyaj temizleyicisi gibi gözümde yanma ve kızarıklık da yapmıyor. Bu ürünü de tüm göz makyajı temizleyicileri gibi pamuğa döküp gözümüzün üstünde 25-30 saniye kadar bekletip temizlemeye başlamamız kolaylık sağlıyor ve böylece makyajımız çok zorlanmadan daha kolay kendimi pamuğa teslim ediyor.

   Kullanım önerisi olarak da sonrasında ılık suyla durulanması tavsiye ediliyor ki bence makul bir tavsiye, zaten tüm makyajımı çıkardıktan sonra mutlaka yüzümü bir de jelle yıkayarak devam ediyorum ben cilt bakım rutinime... Üzerinde yağlı bir kalıntı bırakmaz diyor, ancak siz bu söze pek inanmayın, sonuçta çift fazlı bir ürün ve bazı ürünlere göre daha az olsa da yağlı bir kalıntı ve his bırakıyor ve bu nedenle ve göz çevremizde yağ butoncukları oluşmaması için de mutlaka suyla durulanması ve hatta benim tavsiyem temizleme jeliyle de destek verilmesi gerekiyor.

          

   Ambalajı içini görebildiğimiz şekilde dizayn edilmiş, bu kısmı başarılı ancak fotoğrafta da görebileceğiniz üzere ağız kısmı fazla açık ve dikkatli kullanılmazsa çok fazla ürün dökülme riski var. Bence en büyük dezavantajı bu... Başlarda bende bol miktar ürünü heba ettim ancak sonra daha dikkatli kullanmaya başlayınca bu sorunu da aşmış oldum. Yine de daha iyi bir dizaynla karşımıza çıkarlarsa seviniriz, Neutrogena duy sesimi :)

          

   Ürün 162 ml, açıldıktan sonra 6 ay kullanma süresi var ve fiyatı da uygun, hele ki indirimde denk geldiğimde stokluyorum mutlaka. 15-20 TL civarı bir fiyatı var, indirimle nerdeyse yarı fiyatına alabiliyoruz ve pek çok yerde bulma imkanımız olan bir ürün, ben Gratis indiriminden edindim. İşini iyi yaptığı için de bereketli diyebilirim, her gün kullanımda ortalama 1 buçuk-2 ay kadar yetiyor bir şişesi... Bana soran olursa kesinlikle tavsiye ederim ;)


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder