28 Temmuz 2014 Pazartesi

The Foot Factory Ayak Peelingi

   Merhabalar :) Ayacıklarımız pek bi kıymetli, yazın ayrı kışın ayrı zor görevleri yükleniyorlar. Tüm kış kapalı ayakkabıların içinde sıkılırlarken, yazları da açık ayakkabılarla en çok güneşe maruz kalıp bunalan uzuvlarımızın başında geliyorlar. Topuklu ayakkabıdan çektikleri ayrı, tüm vücudumuzu taşıdıkları ayrı... E biraz bakımı hakediyorlar değil mi:)


   Bugün konuğumuz The Foot Factory markasının şeker mi şeker bir dizaynı olan ayak peelingi... Hem de nane(mint) aromalı... Ben mint aromalı olmasını ayrıca çok başarılı buldum çünkü ayaklarınıza sürmeye başladığınız an hafif bir serinlik hissi veriyor ki bence bu his peeling etkisi kadar bana bu ürünü sevdirdi.

                 

   İçerisinde ceviz parçacıkları var, ancak partiküllerin boyutları çok ideal... Hem peeling etkisini hissedebileceğiniz kadar büyük hem de acıtmayacak hırpalamayacak kadar küçük... Benim bir peelingde (ayak, yüz , el veya vücut) en önemsediğim şey uyguladığımız bölge için uygun partiküller olması içerisinde. Kimi peelingler yüz için çok büyük tanecikli olurken kimileri de vücut için yetersiz derecede küçük olabiliyor. Ancak bu peelingde öyle bir durum söz konusu değil bence. Belki tanecikleri biraz daha yoğun olabilirdi, yani boyut olarak aynı ancak tanecik sayısı olarak biraz daha fazla olabilirdi.



   Yalnız çok temiz bir içeriği olmadığını üzülerek belirtmem lazım. Propylene Glycol kanser yapan kozmetik maddelerin başında geliyor. Yine paraben grubundan olan Methylparaben  ve Propvlparaben de alerjik reaksiyonlara ve cilt rahatsızlıklarına neden olabilen ürünlerin raf ömrünü uzatan maddeler... Paraffinum Liquidum ise mineral yağ grubundan ve cilt için tavsiye edilmiyor. Triethanolamine ise yine deriyle teması hoş görülmeyen içeriklerden... Propylene Glycol bir petrol türevi ve cilde nüfuz ettiğinde proteini ve hücresel yapıyı zayıflatıyor.

                     

   Ben Gratis indiriminden uygun bir fiyata almıştım bu ürünü, açıkçası kullanım ve hissiyat olarak da sevdim. Tekrar alır mıyım bilemiyorum çünkü içeriğinde çok fazla zararlı bileşen var. Bu nokta da tabi ki karar sizin... Ürün 177 ml lik tatlı ayak şeklinde şeffaf bir ambalajda çıt çıtlı kapaklı üretilmiş. 12 ay kullanım süresi var açıldıktan sonra, oldukça makul... Ben bu kutuyu bitireceğim, sonrası için alternatiflere yöneleceğim sanırım :) Tühhh, sevmiştim de ürünü, keşke daha temiz bir içeriği olsaydı :(


2 yorum:

  1. merhaba ,
    Bilgiler için teşekkürler. Belirtmek istedim ki bu ürün bende alerji yaptı maalesef. ayaklarımda kızarıklık ve kaşınma şeklinde. kullanacak kişilerin tamamen sürmeden önce az miktar ciltlerinde test etmelerini öneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa, üzüldüm:( Ama şaşırmadım, içeriği malesef çok kötü...

      Sil