25 Temmuz 2014 Cuma

"Kiehl's" Markasıyla Tanışmam ve İlk Alışverişim

    Merhabalar;

   Her şey yeni bir göz kremi arayışımla başladı :) Clinique markasına olan zaafım malum, ancak konu göz kremi olunca malesef sonuçtan çok memnun değildim. Verdiği nem ve bunun kalıcı olması gereken etkisi bana yetmedi ve yeni bir arayışa giridim. Ancak hassas cildimi de yeni arayışlarda riske atmak istemiyordum. Araştırmalarım sonucunda "Kiehl's" markasıyla henüz tanışmamış olduğumu farkettim. Vardım gittim Akmerkez Kiehl's mağazasına...

                               

   Benimle Azize Hanım ilgilendi. Hem de uzun uzun... Bu arada blog yazdığımdan haberi yok, yani normal de müşteriyle nasıl ilgileniyorsa aynı şekilde ilgilendi benimle de... Çok memnun kaldığımı söylemeliyim, oturttu beni, kısa bir cilt analizi yaptı. Neye ihtiyacım olduğunu sordu ve bana önerilerini sıraladı. Üşenmedi tek tek bana uygun ürünleri anlattı. Benim aklımda başka bir göz kremi olmasına rağmen yönlendirmeleri doğrultusunda tavsiye ettiği gündüz ve gece göz kremlerini aldım. Hatta gündüz kremim de bitmek üzereydi bir de üstüne onu aldım, aklım da diğer ürünlerde kalmadı desem yalan olur ancak bu 3 ürünün toplamı 337 TL tutunca kendimi durdurdum :) Hem de önce bu ürünleri deneyip cildime etkilerine göre diğer ürünleri alıp almamaya, cilt rutinimi Clinique'den Kiehl's markasına çevirip çevirmemeye karar vereceğim. Eğer memnun kalırsam da elimdeki diğer bakım ürünlerim bittikçe yenilerini bu markadan alacağım (veya yeni arayışlara gireceğim, göreceğiz).

   Sevgili Kiehl's yetkilisi Azize Hanım bana önerdiği ürünlerin elinde olan testerlarını veya seyahat-deneme boylarını ben istemeden bana hediye etti. Etti mi ikinci artı puan benden :) Fotoğraflarda gördüğünüz yukarda ki üç ürün benim alışverişim iken alt taraftaki ürünler de denemem için hediye edilen ürünler...

                      

   Bir de "Cilt Bakım Konsültasyonu Kılavuzu" doldurdu benim için ve kullandığım ve kullanmama için önerdiği ürünleri işaretleyip kullanım önerilerini de kısa not olarak (yine ben talep etmeden) düştü yanına ... Bir de ürünleri şık bir Kiehl's çantasına doldurdu (yine fotoğraflarda görebilirsiniz) ve beni mutlu mesut yolcu etti.
                                


                              

    Ürünlerin ambalajları oldukça sade tutulmuş. Bir de çevre konusundaki duyarlılıkları da çok hoşuma gitti. Şöyle ki; alışverişte bir kart veriyorlar size (fotoğrafta görebilirsiniz), "Boş Kiehl's Ambalajlarını Getirin ve Ödüllendirilin" yazıyor ön yüzünde, arka yüzünü çevirdiğiniz zaman getirdiğiniz boş ambalajları işaretledikleri bir sistem oluşturmuşlar. 3 boş ambalaja seyahat boyu şampuan, 5 boş ambalaja seyahat boyu vücut losyonu ve 10 boş ambalaja ulaştığınızda bu iki ödül artı dudak balmı hediye ediyorlar. Benzer bir sistem Lush mağazalarında da var benim bildiğim kadarıyla, seviyorum bu tarz uygulamaları :)

                              

   Fiyat konusuna gelince, evet ucuz bir marka değil ancak Clinique ile karşılaştırdığım zaman hemen hemen yakın diyebilirim ödediğim miktar... Alışkanlıkları değiştirmek zor ancak denemeden de eğer varsa daha iyisini bulma şansımız yok. İzlenimlerim ilgi-alaka-açıklama ve yönlendirme konularında çok olumlu. Tabi ki önemli olan ürünlerin etkisi, onu da deneyimledikten sonra sizlerle paylaşacağım.

   Marka ile ilgili kısa bir bilgi vermek istiyorum son olarak; 1851 yılında New York'ta John Kiehl tarafından özgün bir eczane olarak kurulmuş. Kozmetik, bitki, ilaç ve tıbbi bilimlerin karışımını içermekteymiş. Dolayısıyla ürünleri formüle ederken en son bilimsel gelişmelerle en etkin doğal içerikleri kullanıyorlarmış.


   Sonuç olarak benim aldığım ürünler;
1) Line-Reducing Eye-Brightening Concentrate / Göz Çevresi için Gündüz Kremi ; 114 TL
2) Midnight Recovery Concentrate Eye / Göz Çevresi için Gece Kremi ; 84 TL
3) Powerful Wrinkle Reducing Cream / Gündüz Güçlü Bakım Kremi ; 139 TL

   Sizler bu markayla tanışmış mıydınız, kullandığınız ürünleri neler ve memnun musunuz yorum olarak paylaşırsanız çok sevinirim.


1 yorum:

  1. canım bende çok merak ediyordum güzel bi yazı olmuş ellerine sağlık (:
    bende yeni blog açtım beklerim (:
    http://misstuti.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil