27 Ocak 2014 Pazartesi

Bloğumun İlk Konuk Yazarı Gizem'in "Ürün Dibini Görme Projesi" Yazısı :)

*** Öncelikle bloğumun ilk konuk yazarı olduğu için sevgili Gizem'e çok teşekkür ediyorum yazısı için... Gizem'in bloğunu ziyaret etmek isterseniz BUYRUN BURDAN TIKLAYINIZ :) Şimdi sizi Gizem'in bitirmeye karar verdikleriyle baş başa bırakıyorum...



Merhaba sevgili Sosyoperi takipçileri : )

Ben Gizemin Saksısı bloğu sahibi Gizem. Takip edenleriniz varsa bilir, ben de sevgili Sosyoperi gibi yeni bi bloggerım. Depolamayı da hiç sevmem. Hem koyacak yer bulamıyorum, hem de kullanmadan çöpe gidecekler diye korkuyorum. Bu arada bol alışveriş yaptım, çoğaldı elimdekiler nasıl bitecekler diye düşünürken Sosyoperinin Project Pan’ına rastladım ve hemen atladım tabi ki : ) Bitirmek istediğim, uzun süredir kullanılmayı bekleyen ya da bitirmeden yenisine geçtiğim ürünleri topladım..
 

Bunlar bitirmek istediklerim.. Tek tek bakalım neler varmış;
                   

Sebamed Yüz ve Vücut Yıkama Likidi ; 1 sene oldu alalı ve ürünün 1\3’ü duruyor. Duşta yüzümü yıkamak için kullanıp bitireceğim.

Neutrogena 3’ü 1 arada Temizleme Jeli; Günlük bakım, peeling ve haftalık maske olarak kullanılıyor. Alınalı 5-6 ay oldu, görmekten sıkıldım artık : ) ve yarısı kullanılmak için bekliyor, üşenmedikçe 3-4 günde 1 maske olarak kullanabilirim.

Yves Rocher Hydra Köpük Temizleyici ; Köpük formda bi makyaj ve yüz temizleyicisi. 1 seneyi kesin geçti alalı ve 1\3’ü beni bekliyor. Günlük yüz temizliğimde kullanacağım bitene kadar.

Palmolive Spa Duş Jeli; 3-4 senedir favorimdir,  Kokusuna ve verdiği ferahlığa bayılıyorum, ancak elimde duş jeli aldıkça aldım, aldıkça aldımm, bu yavruma sıra gelmemeye başladı 3-4 aydır, bu 1 parmak kalan duş jelini bitiremedim. Hemen bitireceğim, en gerçekçisi de bu oldu :D
                     

                    

Elimde bu kadar Avon olduğunun farkında değildim. Bunlar ilk makyaj ürünlerim sanırım, 20 yaşındayım bu arada :D Ojeler hariç, hepsi 3-4 yıldır benimle..

·         Nivea Dudak Nemlendiricisi ( Vişneli)

·         Avon Color Trend Ruj Passion Peach ; Öyle sanıyorum ki artık üretilmiyolar bile :D yapısı kokusu değişmedi, az kaldı zaten bitireceğim, diğer şeftaliler beklesin :)

·         Avon Color Trend Kiss’n’go Raisin Wine Ruj

·         Avon Little Red Dress 4’lü far; Tamam, bu hiç gerçekçi değil ama, elimin altında dursun da kullanayım bari dedim :) Beyaz, açık gri, gri ve siyah renkleri var.

·         Avon True Color 6’lı Far; Bunda da üstteki gibi düşündüm. İçindeki lila tonlarını günlük makyajımda kullanabilirim.

·         Avon Flirty Eyes; Hepsi simli bakır tonları, baz olarak falan bitecek bi şekilde :D

·         Şu göz kalemini de 6 aydır ucunu açmaya erindiğimden kullanamıyorum.

·         Ojelerimde bozulmaya yüz tuttu, bi gün birini, bi gün birini süre süre bitireceğim :)

                      

Bunlar da seçtiğim kremler;

Garnier Nem dengesi – Normal ve Karma ciltler için; 3 ay oldu ama hemen bitsin yenisine geçeyim istiyorum :)

Avon Body Lotion: 1 senedir benimle, yeter artık, severek kullanıyodum ama yenisi gelince pabucu dama atılanlardan :)

Avon El ve Tırnak kremi: E vitamini içeriyor, güzel bi kremdi, bu da bitecek, başka el kremi kullanmayacağım..

Project panım bu kadar :) Beni cesaretlendirdiğin ve hemen işe koyulmamı sağladığın için teşekkür ederim Sosyoperi :) Sizin elinizde de varsa birikmiş beklemeyin, üşenmeyin :D

Sevgilerimle

2 yorum:

  1. Benim de ilk konuk yazarlığımdı, özeldi :)
    Çok teşekkürler Sosyopericiğim, Bol bol ürün bitirmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ikimiz de ilkleri yaşamışız, çok sevdim bu projeyi :))) Dediğin gibi bol ürün bitirmek dileğiyle, nice yazılara...Tekrar teşekkürler misafirim olduğun için... Sevgiler...

      Sil