13 Ocak 2014 Pazartesi

Flormar Long Wearing Lip Gloss L414 / Dudak Parlatıcısı

   Merhabalarrr :) Bugün çekiliş hediyelerimi tanıtmaya devam ediyorum. Flormar'ın oldukça değişik ve dikkat çekici bir rengi olan Lip Gloss'u bloğumun konuğu...


      Ben bu seriyi çok beğendim. Hem oldukça kalıcı hem de yapış yapış bir his bırakmıyor, özellikle bu koyu mor gloss u çok iddialı... Zaman zaman iddialı olmakta da fayda var :) Hem kendime hem de size aldım bu parlatıcıdan...

   Öyle yapış yapış bir his bırakmıyor ve oldukça da kalıcı... Flormar ojelerden sonra glosslarda da iddialı renklere yönelmiş. İyi de etmiş:) Fiyatı 14 TL...  Hafif bir sürümle daha günlük kullanım için de uygun bir ürünken hakkını vererek sürdüğünüzde tam bir parti rengi benden söylemesi:)


                            
    Kendi glossumdan fotoğrafladım. Umarım çekilişimi kazanan takipçimde beğenerek kullanır:)

              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder