31 Ocak 2014 Cuma

Ürün Dibini Görme Projesi / 7. Ürün : Flormar No:113 Beyaz Göz Kalemi

   Merhabalarrr :) Yine hevesle aldığım ve çok da memnun kalmadığım ama bitirmek istediğim bir ürün yenisini almadan önce... Göz içine beyaz ya da nude tonlarda kalem kullanmayı seviyorum, olduğundan daha büyük gösteriyor gözleri, çoğumuz biliyoruz...


   Ancak ben bu kalemi aldıktan sonra çok sevemedim, göz içine çekerken kirpik diplerinde beyaz topaklanma yapıyor ne kadar dikkat etseniz de... Bi de üstünden birkaç kere geçmek gerekiyor, pigmentasyonundan da çok memnun kalmadım. Beyaz yerine nude bir kalem almayı düşünüyorum ama bunu az biraz daha kullanayım da öyle :) Sonuçta kozmetik diyetindeyim :)))

                          

   Neyse ki fiyatı uygun da çok üzülmedim beğenmediğime :) Sizin kullandığınız benzer ürün var mı memnun kaldığınız, tavsiyelerinizi bekliyorum ki kozmetik diyetim biter bitmez yapacağım alışverişe ekleyeyim :)))

4 yorum:

  1. Oriflame'nin nude göz kalemini tavsiye ediyorlar tatlım. Elimdeki bittiğinde ben de onu alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle miii, teşekkür ederim :) Rimmel London ın Nude kalemini duydum bi de iyi diye, bir araştırıp kozmetlk diyetimden sonraki alışverişime ikisinden birini ekliyeyim diyorum :)

      Sil
  2. Rossmann 'da satılan Rival de Loop markasının dudak kalemi var ten rengi. Ten rengi olduğu için de beyaz kalemlere göre daha doğal duruyor ve elbette büyük gösteriyor. Hem asansörlü, hem de kalemin içinde açacağı var bu yüzden de pratik. Bu arada dudak kalemi dediğime bakma, herkes onu göz içine çekiyor ve hassasiyete de neden olmuyor. Uygun fiyatında bahsetmedim bile. :) Her gün makyajımda kullanıyorum, tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke Kadıköy e Rossman açılsaaa :))) Bana hep ters geliyor Rossman dükkanları... Yolumu denk getirebilirsem mutlaka edinicem ama, teşekkür ederim...

      Sil