1 Şubat 2014 Cumartesi

Ürün Dibini Görme Projesi / 8. Ürün: Clinique Blushing Blush Allık ( renk: Bashful Blush)

   Merhabalarrr :) Bugün "Ürün Dibini Görme Projesi" ne dahil ettiğim 8. ürünle karşınızdayım. Rengini çok severek kullandığım bir allık... Zaten oldukça az kaldı, 1 aya kalmaz biter. Zaten bitmek üzere olduğu için ve sevdiğim bir renk olduğu için ayırmıştım kenara bitmesin de daha özel günlerde kullanayım diye:) Ama sıraya çok fazla allık girince ve de aslında yedeği de elimde olduğu için gönül rahatlığıyla ve büyük bir mutlulukla bitireceğim kendisini...


   Gelelim allığımızı tanımaya... Rengi çok hoş bir şeftali tonu ve ben açık tenlilere de koyu tenlilere de bu tonları yakıştırıyorum. Ürünün pigmentasyonu ve kalıcılığı ortanın üzerinde... İçinde dikkatli bakıldığında ufak ışıltıları var ancak bunlar sürünce asla fark edilmiyor. Zaten fark edilmesin de, cilt makyajımda simler bana göre değil far dışında, o da yerine göre...



   Ürünün yapısı pudramsı ve yağsız... İçinden keçi kılından yapılmış açılı küçük bir allık fırçası çıkıyor ve ben bu fırçayı çok kullanışlı buldum ve kullanıyorum. Çoğu ürünün içinden çıkan fırçalar-süngerler pek kullanışlı olmazken ben evde bile uygularken sıklıkla bu fırçaya gidiyor elim... Bir kere açılı ve kılları oldukça sık, haftada 1 yıkamama rağmen 1 tane bile kılı dökülmedi aylardır... Ayrıca da at makyaj çantasına çık.. Allık bitse bile fırça benimle kalacak :)

       

    Clinique'nin bir setinin içinden çıkan boyu bendeki ve 3.1 gr, orijinal boyu ise 6 gr ve şu an kendi sitelerinde güncel fiyatı 89 TL... İncelemek isterseniz BUYRUN BURDAN TIKLAYIN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder