23 Mart 2014 Pazar

Clinique Skin Calming Moisture Mask Maque Apaisant Hydratant - Nem Maskesi

   Clinique ürünlerine olan sevgim belli :) Hemen her ürününü deniyorum, bir kısmının müdavimiyim, diğer kısmı fena değil ama daha iyi olabilir deyip başka markalara yöneliyorum. Bakalım bu nem maskesi nasılmış?



   Öncelikle gelin vaatlerine bakalım;
"Cildinizi nemlendirir, rahatlatır ve ışıltı kazandırır. Kuru ve nemsiz ciltler için tasarlanan Clinique Skin Calming Moisture Mask Masque Apaisant Hydratant, yatıştırıcı özelliğiyle cildinizi derinlemesine rahatlatır. Clinique Skin Calming Moisture Maske formülünde bulunan Gliserin sayesinde cilde yumuşaklık verirken bitkisel özler sayesinde cildin üst katmanlarının su tutma özelliğini maksimum seviyeye ulaştırır. İçeriğindeki yeşil çay sayesinde antioksidan özellik gösteren maske Aloe Vera özü ile yumuşaklığı garantiler.  "



   Peki bu vaatlerini ne kadar yerine getiriyor?
* Cildi gerçekten nemlendiriyor ve rahatlatıyor. Hele ki güneş veya banyo sonrası ince bir tabaka halinde sürdüğümde yüzümün ferahladığını ve sanki nemi içine çektiğini hissedebiliyorum.
* Cildi yumuşatır denmiş, bu da doğru...
* Ancak ışıltı katmak konusunda bir etkisini göremedim.

                                 

   Benim karma bir cildim var ancak yine de neme ihtiyaç hissettiğim zamanlar oluyor. Özellikle yazın güneş sonrası... İşte o dönemde almıştım ben de bu maskeyi... Hassas cildimde herhangi bir rahatsızlığa kızarmaya kaşıntıya yol açmadı. Cildime nem verdi ancak yağlandırmadı.

     

   Gelelim nasıl kullandım? Az vaktimiz varsa kalın bir tabaka halinde sürüp 5-10 dakika bekletiyoruz ve silip günümüze devam ediyoruz. Ancak akşam duştan sonra yapıyorsak ve bol zamanımız varsa (ki ben genelde böyle kullandım ve daha fazla faydasını gördüm) , orta kalınlıkta tabaka halinde sürüp cildim iyice emene kadar bekledim. Sonra  hafifçe suyla yıkadım ve gece boyunca cildime nem vermeye devam etti. Tabi bu işlemi cilt bakım rutinimizden sonra yapıyoruz.

            

   100 ml ürün baya uzun süre dayanıyor. 80 TL civarı fiyatı... Fiyatını ve etkisini düşündüğümde tekrar almayı düşünmeyeceğim ürünlerden diyebilirim. Ürünü beğenmediğimden değil ancak fiyat-performans açısından değerlendirdiğimde daha uygun fiyatlı benzer miktarda nem veren maskeler olduğundan dolayı... Bitirene kadar keyifle kullandım ve henüz yeni bitirdim... Ambalajı şeffaf değil ve içinde kalan ürünü göremiyoruz, bu kısmı dışında kullanışlı bir şişesi var diyebilirim. Kapağın üzerinde dik bir şekilde durduğu için, açar açmaz zaten aşağı doğru akmış olan akışkan maske kolayca dökülüyor. Kokusu yok denecek kadar hafif, rengi hafif yeşilimsi ve yapısı orta akışkanlıkta...

                                   

   Gerçekten neme ihtiyacı varsa cildinizin aradığınız maske olabilir ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder