6 Mart 2014 Perşembe

Lancaster Cilt Bakım Ürünleri (Serum, Göz Kremi, Gündüz Kremi, Gece Kremi, Maske)

   Merhabalarrrr... Sizlere bugün Lancaster ürünlerinden bahsedeceğim ve elimdeki tester boylarından oluşturduğum setle ilgili deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım.
 


   Özellikle hepsini kullanmaya aynı anda başlamak ve cildim üzerindeki genel etkisini yazmak istedim. Aslında cilt bakım rutinimi bozmak istemiyorum genelde, ancak madem blog yazıyorum hakkını vermeliyim diyerek arada böyle kaçamaklar yaparak deniyorum ürünleri...

                                   

   Lancaster 40 yılı aşkın bir süredir var olan bir marka ve markanın amacı kendi deyimleriyle "Güneşte her zaman en iyi olmayı sürdürmek." Dolayısıyla bu araştırmayı yaptıktan sonra yazın Lancaster marka güneş koruyucularını da denerim diye düşünüyorum :)

                                

   Gelelim kullandığım ve yaklaşık 3 hafta devam eden Lancaster deneyimlerime... Fotoğraflarda tek tek kullandığım ürünler var ancak ben isim isim yazmaktansa genel etkisinden bahsetmeyi tercih edeceğim çünkü her ne kadar düzenli kullanmış olsam bile, 3 hafta bu ürünleri tek tek yazmaya yetecek kadar bilgi vermedi bana... Aynı anda kullanmaya başlayıp bitirmek istedim bu testerları markanın genel etkisini hissedebilmek için...

                           

   Öncelikle kokuları beni hiç rahatsız etmedi, beğendim diyebilirim. Hafif ve temiz kokulardı genel olarak... Dokuları ise genelde yoğundu. Örneğin serumu bile neredeyse bir nemlendirici kadar yoğun bir yapıya sahipti ve nemlendirici sürmek için aralarında mümkünse zaman bırakmaya çalıştım bu nedenle iyice emilebilmesi için serumun...

                               

   Göz kreminin yapısını da sevdim, nemlendirmesi yeterliydi, uzun vadede kaz ayaklarını yumuşatma etkisi olur muydu bilemiyorum, ancak beğendim.

                             

   Gündüz ve gece kremleri de yoğundu. Maskeyi de genel olarak başarılı buldum ancakkkk... Benim cildim tam bir karma... Göz altlarımın yoğun neme ihtiyacı varken alın, burun, çenem de yağlanma eğilimi var, yanaklarım ise normal... Bu yoğun nemlendirme özelliği olan set dolayısıyla benim cildime pek uymadı ve parlamayı arttırdı. Kuru ve yoğun bakıma ihtiyacı olan ciltler deneyebilirler ancak karma veya yağlı bir cildiniz varsa tekrar düşünün araştırın derim.

                              

   Yoğun bakıma ihtiyacı olan, nemsiz, 30 yaş civarı ve üstü, kuru ciltlerde maksimum faydayı göstereceğini düşünüyorum Lancaster'in bu "Suractif" serisinin özellikle...  Açıldıktan sonra 6 ay kullanma süresi olduğu yazıyor kutularında bendeki deneme boylarında...Genelde 3-5 ml lik boyları bendekiler... Benim cilt yapıma uymadığı için tekrar kullanmayı düşünmüyorum.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder