29 Mart 2014 Cumartesi

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

   Merhabalarrrr :) Bu aralar gittikçe popülerleşmeye başlayan Garnier'in makyaj temizleme suyu bugünde benim konuğum oldu :))) Hemen hemen çoğumuz aldık denedik yazdık, ben de yazmadan geçmeyeyim dedim. Bakalım hoş gelmiş mi bloğuma?

   Öncelikle şunu söyleyeyim ki Bioderma'nın Sensibio H2o'suyla karşılaştırma yapmayacağım, daha doğrusu yapamayacağım çünkü hiç kullanmadım :) (Sanırım kullanmayan bir ben kalmıştım) Dolayısıyla tamamen bu ürünle ilgili olacak yazım bilginize...


   Öncelikle fiyatı inanılmaz uygun... Hele ki indirimlerde 10 TL civarına alabiliyoruz bu kocaman 400 ml lik şişeyi... Oldukça bereketli olmasının yanı sıra çok da işlevsel...  Göz, dudak, ten makyajı ne varsa siliyor temizliyor maşallah :) Beni en ama en çok beni etkileyen kısmını söyleyeyim; numaralı lens kullanıyorum ve göz makyajımı temizlerken pek çok ürün (genelde yağlı yapılarından dolayı) gözümü yakıyor, lensime bulaşıp görüşümü bulanıklaştırıyor ve en sonunda ellerimi yıkayıp lensimi çıkarmak temizlemek zorunda kalıyorum ve bundan nefret ediyorum! Ancak makyaj temizleme suları bu konuda oldukça kolaylaştırıyor hayatımı... Yalnız yine de gözümü yakan, kızartan temizleme sularıyla karşılaştım. Bu üründe ise böyle bir problemle karşılaşmadım ki benim için en en en önemli kısmı burası... Kokusu da yok, parfüm içermiyor, bence şahane... Ben hangi ürünle temizlersem temizleyeyim cildimi mutlaka cilt bakım rutinimi yani yıkama-tonik-serum-krem seremonimi yapıyorum. Ancak çok çok yorgun olduğum ve son gücümle makyajımı çıkardığım 1-2 seferde sorun yaşamadım, kurtarıcı bir ürün oldu.

                

   Şeffaf olmasını da seviyorum kullandığım ürünlerin ambalajlarının ki içerisinde kalan ürün miktarını görebiliyoruz. Tek diyebileceğim farklı boylarının da çıkması iyi olabilir, mesela daha ufak bir seyahat boyu mutlaka çıkmalı... Hele ki benim gibi iş için haftada 1 şehir dışına gidip bir kaç gün kalmak zorunda olan birisi için elzem :) Burdan Garnier'a sesleniyorum, duy sesimi :)))) Bu arada açıldıktan sonra 6 ay kullanım süresi var, bence makul...

                         

   Oldukça sade bir içeriği var, ben seviyorum böyle ürünleri... İçerisinde bin tane madde varsa kontrol etmesi de zor oluyor :) Ayrıca bizi göz için ayrı ten için ayrı ürün almaktan kurtarıyor, maddi manevi rahatlık... Tabi ki içimizdeki keşif ruhu bizi başka ürünleri denemeye yönlendirecektir zaman zaman ancak tekrar tekrar alınabilecek, fiyat-performansını çok beğendiğim bir ürün olmuş. Hele ki benim gibi hassas, kızarmaya tahrişe ve sivilcelenmeye yatkın bir ciltte bile olumsuz bir durum yaratmadıysa bence oldukça başarılı... Tebrikler Garnier ;) Teşekkürler Watsons :)))

6 yorum:

  1. epeydir aklımda, elimdekiler bitince alacağım sanırım, gözü yakmaması bir artı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suya dayanıklı makyaj dışında oldukça başarılı, çok da uygun ve bereketli bir ürün... Denenmeli, bakalım sevecek misin :)

      Sil
  2. Ben de aldim ama Bioderma'nin bitmesini bekliyorum bu urune gecmek icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderma ile fark var mı acaba, diğer bloglarda okuduğum kadarıyla pek fark yok, bakalım senin yorumun nasıl olucak ? :) Bekliyorum yorumlarını...

      Sil
  3. İndirime girdimi depolayacağım. Biodermayı haftalık rutine, tonikleme amacıyla kullanmaya çektim artık =)))) Fİyat/performans bakımından gerçekten başarılı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderma yı hiç kullanmadım, bu konuda tekim galiba :D E zaten bundan sonra da gerek kalmadı sanırım ki bu kadar uygun fiyatlı bir ikamesi olunca...

      Sil