25 Mart 2014 Salı

Tony&Guy Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey

   Merhabalar... Tony&Guy ürünleri hayatımıza gireli çok da uzun zaman olmadı ancak kendisine şimdiden geniş bir kitle oluşturdu. Bu ürün benim Lilakutumdan çıkmıştı ve 75 ml lik deneme boyu... Gelin bakalım nasıl bir ürünmüş?


   Pek çok blogda okudum ve yorumlar ya çok beğenilmiş ya da hiç beğenilmemiş. Bunu ben farklı saç tiplerine bağlıyorum. Benim saçım oldukça düz, hiç dalga yok hatta fönsüz hali de fönlü kadar düz diyebileceğim türden... Ve bendeki etkisini hiç sevmedim. Neden diyecek olursanız maalesef saçlarımda denizden çıkmış bir hava yaratmadı. Temiz saçımı tuzlandırdı ve sertleştirdi sadece. O zaman dedim saçıma maşa yapayım öyle deneyeyim belki o çok sevdiğimiz su dalgası etkisini yakalarım, ancak yine olmadı; dalgalarımı sönükleştirdi.

                     

   Hangi saç yapısına sahip kişiler bu ürünü beğenebilir? Bence saçı doğal dalgalı hatta kıvırcık olanlar beğenebilirler çünkü saçlarını yatıştırır ve doğal bir su dalgası elde edebilirler. 75 ml fiyatı 16 TL, 200 ml lik orijinal boyunun fiyatı 34 TL... Güzel bir kokusu var. Sprey şeklinde kullanışlı bir şişede satılıyor. Nemli veya kuru saça kullanılabiliyor. Hayvanlar üzerinde test edilmiyor olması benim açımdan büyük artı... Yalnız dikkat edin saçları hafiften kurutuyor, sanırım ki tuzlu yapısından dolayı... Ben tekrar almayı düşünmüyorum.

10 yorum:

  1. aynı nedenden kullanamadım ancak bonus saçlılara bir faydası olabilir bunun bence de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenen kesim farklı bir saç tipine sahip olmalı, düz saçımda hiç sevemedim kullanamadım malesef canım..

      Sil
  2. bende tuzun saçları kuruttuğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle normalden fazla kurutuyor, sevip kullananların da buna dikkat etmesi lazım bence..

      Sil
  3. Önce yorumlar gibi düsünüyorum. Bide günese cikarken tuzu sac rengini daha fazla acar

    www.missysworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, o doğal açılmayı çok severim ben tabi boyasız saçta :)

      Sil
  4. kıvırcık saçlı biri olarak bende yorumlara bakarak aldım ama pek beğenmedim. saçlarımdaki o tuzlu hissi ayrıca rahatsız etti. krem şekillendiriciler kesinlikle daha başarılı, hafif ve doğal dalga istiyenlerede krem şekillendiriciyi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba düz saçta da etkili olur mu krem şekillendiriciler ? :)

      Sil
  5. Merhaba . saclarim öncelikle en çok ilgi alaniim diye bilirim . Ince telli saclarim var ve bende bi ümitle Bu ürünu aldim , aldigimada pisman oldum , saclarimi çok sertlestirdi . bi etkisini de görmedim . Dalgali saci çok seviyorum ve yeni yeni volume veren sampuanlara ve sac kremlerine basladim . etkisini goruyorum ama yinede o istedigim dogal dalgalari yakaliyamadim. acaba sizde kullaniyor musunuz? onerdeginiz sampuanlar varmi acaba? birde sampuan ve sac kreminden sonra ayrica banyodan sonra bir krem yada sprey kullaniyormusunuz? yardimci olursaniz coook sevinicem . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, bloğumla ilgilenemedim ve cevap gecikti kusura bakmayın lütfen... Ben bu ara Elseve in yeşil renkli nem veren serisini çok severek kullanıyorum, saçlarımı çok güzel nemlendiriyor ve kuruttuktan sonra daha dolgun görünüyor. Saç kremini ve şampuanını kullanıyorum bu serinin... Açıkçası doğal dalgaları ancak kalın maşayla şekillendirdirerek yakalayabiliyorum bende, çünkü oldukça düz saçlarım var. Banyodan sonra da bu aralar Giovanni'nin 2chic diye içerisinde Brazilian Keratin ve Argan Yağı olan ürününü kullanmaya başladım, Gratislerde bulabilirsin, bu üründen de oldukça memnunun tavsiye edebilirim, saçı ağırlaştırmıyor. Umarım geç de olsa yardımcı olabilmişimdir :)

      Sil