28 Mart 2014 Cuma

NYX Doll Eye Mascara - Volume

   Merhabalar :) Bugün bloğumun konuğu NYX in volume maskarası... 1 aydan uzun bir süredir kullanıyorum ve yorumlama zamanımın geldiğini düşünüyorum. Fotoğrafları da yeni çektim, rimelin 1 ay kullanıldıktan sonraki performansı olduğunu baştan söyleyeyim. Aslında bir kaç ay önce (sanırım Ekim kutusuydu) Lilakutumdan çıkan bir rimeldi, sırasını bekliyordu ve ancak sıra geldi.


   İlk açtığımda biraz kurumuş gibi geldi ancak okuduğum diğer bloglarda da bu ürünler ilgili aynı hissiyatın olduğunu gördüm ve rimelin yapısının böyle olduğu sonucuna vardım. Zaten çok beğendim etkisini, kirpiklerimi hem uzattığını hem de hafif dolgunlaştırdığını söyleyebilirim. Rimeller fotoğraflarda gerektiği gibi yansıtılamıyor genelde maalesef, ancak etkisi gerçekten başarılı... Ben sadece üst kirpiklerime sürmeyi tercih ettim.

                              

   8 gr ürünün Lilakutu güncel fiyatı 44.90 TL.. Her ne kadar rimeli beğensem de  indirimde yakalayabilirsem tekrar almayı düşünüyorum :)

                   

   Akma-bulaşma-topaklanma yapmıyor şimdilik, günü bozulmadan bitiriyor. Temizlemesi de kolay...İçeriğinde doğal yağlar, E vitamini ve naylon fiber karışımı varmış. Kirpiklerimde dökülme, gözlerimde yanma veya kızarıklık gibi herhangi bir problemle de karşılaşmadım. Kılları da tam benim sevdiğim gibi, plastik değil ve oldukça kullanışlı... Bilmem siz kullandıysanız sevdiniz mi bu rimeli?  Benden iyi not aldı :)
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder