17 Mart 2014 Pazartesi

O3live Aktif Oksijen Kremi

   Merhabalar... Ozonlanmış ürünlerde de bir artış var bir süredir. Onlardan birisi bugün konuğum. "7 soruna 1 doğal çözüm" diye sunulmuş. Bakalım etkisi nasıl?


   Bahsedilen 7 etki sorun ne mi?
1)Selülit
2)Çatlaklar
3)Kırışıklık
4)Nem Kaybı
5)Cilt Lekeleri
6)Elastikiyet Kaybı
7)Epilasyon ve Ağda Sonrası



   Canlar uzun uzun anlatmayacağım çünkü nerdeyse hiç kullanamadım... 1 kere cildime incecik sürdüm ki cayır cayır yanmaya başladı. Eh güzellik için nelere katlanmıyoruz dedim azcık dayanayım ama ne mümkün... 5 dakika dayanamadım ve hemen sildim ve yıkadım. Ancak nasıl kızardı nasıl yandı alev alev anlatamam. Ve abartmıyorum resmen sürdüğüm yerler kurudu, bir kaç gün kızardı ve acıdı. Evet benim cildim çok hassas ancak bu kadarı da hiç normal değildi...

 

   Ürünün internet sitesi(tık tık) ve açıklamaları... Daha sonra bu kadar yakan bir ürün en azından sivilcelerimi kurutabilir diye lokal olarak sivilcelerime uygulayayım dedim. Evet kurutuyor ancak sürdüğüm yer yine kıpkırmızı, gerilmiş ve yıpranmış oldu. Bir daha asla kullanmayı düşünmüyorum dolayısıyla...

   Sonuç olarak çöpe gitti ürün...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder