21 Mart 2014 Cuma

Watsons 12'li Kağıt Mini Cep Mendili (Susam Sokağı Desenli Ambalaj)

   Merhabalar... Yaz-kış demeden çantamızdan eksik etmediğimiz şeylerden birisi de kağıt mendiller...


   Bir kağıt mendilden beklentilerimiz ne olabilir ? Tahriş etmemesi, kolay taşınması, açılır kapanır ambalajı ve belki de güzel bir tasarım... İşte Watsons bunların hepsini bizim için bir araya getirmiş :)

        

   12 li (her paketin içinde de 10 adet mendil var) paket halinde satılan bu şirin mi şirin beni çocukluğuma götüren mendilleri paket halinde indirimden sadece 1.99 TL ye aldım :)



   Mini yapısından dolayı çantada da az yer kaplıyor, yumuşaklığı diğer mendillerle aynı ve kokusuz. Kırpık minik kuş ve kurabiye canavarı desenli her biri... Ben çok severek kullanıyorum. İndirim zamanlarında stokluyorum :)



   Sizce de çok şeker değiller mi ?:)

5 yorum:

  1. Bende de var bunlardan ya çok sevimliler :)
    Ve fiyat, kalite, minikliğinin kullanışlılığı falan her bir şeyi çok iyi cidden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar tekrar alasım geliyo, özellikle kışın hep benimleler :)))

      Sil
  2. Evet çok güzeller, çantalarımızın vazgeçilmezleri onlar:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canlarımız, çocukluğumuzun kahramanları :)))

      Sil
  3. Acaba :) ♥ İndirimsiz fiyatı ne bende almayı düşünüyorum da

    YanıtlaSil