28 Kasım 2013 Perşembe

China Glaze 557 Up All Night 72037 Oje

Oje de farklı renkler denemeye devam ediyorum:) China Glaze 'in sarı ojesi bugün parmaklarımın ve bloğumun konuğu... Vanilya Club kutumdan çıkmıştı yaz aylarında... Açıkçası pek kullanmadım, çünkü değil tek katta 2. katta bile rengini vermiyor oje, çok ince bir dokusu var. Fotoğrafta 3 de değil tam 4 kat sürdüm ojeyi, ki yine de tatmin olmadım. Yaz rengi diyebilirim. Fiyatı da 20 tl civarı, fiyat-performans açısından sınıfta kaldı. China Glaze sevdiğim bir marka ancak bu ojeyi sevemedim, ya hediye edicem ya da çekilişe koyucam, isteyen var mı??? :)

2 yorum:

  1. bendeki 557 up all night koyu mavi ama :/ aynı isim ve numarayı veriyorlar mı ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zannetmiyorum :) Sanırım yanlış bir etiketleme olmuş benimkinde çünkü internette arattığımda da bulamamıştım zaten bu rengi bu numarada... İsmine bakınca koyu mavi renk olma ihtimali daha doğru geliyor bana, o zaman benimkinin adı neee :))))

      Sil