19 Kasım 2013 Salı

Silky Foot / Ayak Peelingi


   Üstünde “ayaktaki ölü hücreleri soyarak ciltten çıkarır ve yumuşak bir cilt sağlar. Nasırı yumuşatır, ciltteki çatlakları giderir.” Açıklaması var. Ben de merak ettim ve denedim. 

                                          

Kullanır kullanmaz hemen etkisini göstermiyor, kimisinde 5 kimisinde 10 günde etki etmeye başladığı ürünün üstünde de yazıyor. Bu nedenle bende ürünü kullandıktan hemen sonra değil etkisini görmeye başladıktan sonra yazıyorum. Öncelikle benim ayaklarımda özel bir sorun, nasır, ölü deri ya da çatlak deri gibi problemler olmadığı için ürünü normalden az beklettim ayaklarımda. 45-60 dk tavsiye edilen süre, ben ise 30 dk beklettim önceden belirteyim; çünkü ölü deriyi soyan bir ürün ve ciddi ayak sorunlarında da kullanılması beni biraz tedirgin etti, fazlası ayağımı gereğinden fazla soyarak tahriş eder mi ?, diye…

Ambalajını açınca  içi sıvı dolu jelatine benzer çorap şeklinde fotoğrafta da görebileceğiniz şekilde bir çift ürünle karşılaşıyorsunuz ve ürün tek seferlik kullanım için hazırlanmış, her ayağımıza ayrı ayrı ürünü geçirip bekliyoruz ancak istenirse üzerine çorap giyerek cildin daha iyi emmesini sağlayabileceğimiz açıklamalarda var. Ben de zaten baştan daha kısa süre kullanmaya karar verdiğim için ürünün üstüne çorap da giydim. Yarım saat olduğunda ayağım hafiften yanmaya ve karıncalanmaya başlayınca da kararımdan emin oldum ve ürünü çıkarıp ayağımı ılık suyla yıkadım. Bu arada elerinizi ve ürünün değdiği yerleri de iyice yıkamanızı öneririm çünkü içeriğinden de anlaşıldığı üzere  “ascorbic acid” ve “salicylic acid” gibi maddeler içeriyor.  Ayağınızı yıkadıktan sonra nemlendirici sürmeniz tavsiye edilmiyor, buna dikkat, sadece ılık suyla yıkıyoruz. Soyulma başlayınca da kendi haline bırakıyoruz müdahale edip hızlandırmıyoruz süreci dolayısıyla yine cildi tahriş edebiliriz. Aslında böyle alengirli, kullanırken çok uyarı veren ürünlere mesafeli yaklaşıyorum ama  sonucunu çok merak ettim, gerçekten iddia edildiği gibi “bebeksi yumuşaklıkta ayaklar” ım olacak mı diye J


3.gün: bildiğin yılan derisi gibi soyulmaya başladı ayağım, akşam ayaklarımı görünce şok oldum, nasıl soyulmak .. Sakın ama sakın kendiniz soymaya kalmayın, alttan gelen deri henüz çok hassas ve zamana ihtiyacı var.

15.gün: Bildiğin yılan gibi deri attım J Soyulma süreci devam ediyor ufak ufak ancak büyük bir kısmı bitti diyebilirim. Kendimi zor tuttum soyulmaya müdahale etmemek için; hani güneşten cildiniz soyulur da ucundan tutup soyarsınız ya, heh işte o sürece benziyor ancak biraz daha kalın bir tabaka deri soyuluyor. Gerçekten etkili ve çok da korkutucu değil hatta eğlenceli diyebilirim. Ben memnun kaldım, eğer topuklarınızda tabanınızda kalınlaşma çatlama varsa mutlaka denemenizi tavsiye ederim. Bebek ayacıkları gibi olucak ayaklarınız ;)
Fiyatı biraz yüksek gelebilir, tek kullanImlık bu paketinin güncel fiyatı 59 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder