18 Kasım 2013 Pazartesi

Clinique All About Eyes ve All About Eyes Rich Göz Kremi Karşılaştırması

   Bu sefer size Clinique markasının 2 göz kremi hakkında yazıyorum. Ben her ikisini de kullandım. Clinique markasını çok sevmeme rağmen bu göz kremlerinin çok bir faydasını gördüğümü söyleyemeyeceğim. Nemlendirme özellikleri iyi ancak ben herhangi bir çizgi açıcı özelliğini hissetmedim. Demem o ki iyi bir göz nemlendiricisi arıyorsanız, 20'li yaşlardaysanız bu nemlendirici kremler işinizi çok iyi görecektir ancak 30 ve ilerisi yaşlardayım, biraz da kırışık görünümümü azaltsın istiyorum diyorsanız maalesef yeterli gelmeyecektir.
   2 krem arasında ne fark var peki? "All About Eyes" biraz daha sıvı bir kıvamda, kolay sürülüyor; ancak adından da anlayacağımız üzere "All About Eyes Rich" daha zengin ve tok bir yapıda, daha etkili ve bu nedenle de daha az miktarı yeterli oluyor ve daha uzun süre dayanıyor.
  Yeniden alır mısın diye sorarsanız, düşünmüyorum açıkçası. Daha etkili olduğunu duyduğum başka bir ürün var aklımda, elimdeki krem bittiğinde onu denicem ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder