13 Kasım 2013 Çarşamba

Nashi Argan Yağı

   Malumunuz "argan yağı" meşhur oldu, keşfedildi, resmen altın çağını yaşıyor. Saçlar için mucize olarak sunuluyor ve fiyatı da öyle ucuz değil aktarlarda bile. Diğer yağları açık ara sollamış durumda ve zirvede kendine yer edindi en pahalı yağ olarak... Peki gerçekten bu kadar etkili bir ürün mü ve neden ?
  Argan yağı el emeğiyle üretiliyor ve zahmetli bir elde etme süreci var. İşte pahalı olma nedeni bu. Aslında asırlardır bu yağın etkileri fark edilmiş ve kullanmaktaymış ancak son zamanlara kadar ülkemizde bu kadar popüler değildi.
  Nashi Argan Yağı'nın ise çok önemli bir özelliği var, Fas'da ki bir kadın kooperatifince üretiliyor ve güneydoğu Fas'da çölleşmeye karşı yürütülen çalışmaların sembolü sayılıyormuş.
  Bende ki ürün 5 ml lik deneme boyu ancak daha önce de bu ürünü kullanmıştım ve memnun kalmıştım. Kullanım şekli olarak temiz ve nemi alınmış saça az bir miktar kullanıp durulamadan kullanılması öneriliyor. Yalnız dikkat, ürün gerçekten yoğun bir kıvamda ve fazlası yeni yıkamış olduğunuz saçınızın ilk günden kirli ve sönük gözükmesine yol açabilir. Ben fındık büyüklüğünde ürünü avuçlarımda ısıtıp özellikle saç uçlarımda parmaklarımı dolaştırıp sürüyorum. Bu 5 ml lik ürün bile 10 kullanım kadar yetti bana, ki uzun saçlıyım. Etkisine gelirsek gerçekten saç uçlarımdaki kırık görünümü azaldı ve saçlarım daha sağlıklı gözüküyor, yani ben de tavsiye ediyorum.

Fiyatı: elimdeki katalogda 100 ml i 88 TL



3 yorum:

  1. Merhabalar , katılıyorum size bende nashi ürünleri kullandım ve saçlarım çok yıpranıktı, o kadar çabuk onardıki çok memnun kaldım. Ama tek kusuru çok pahalı olmaları :)) Yazılarınız çok güzel olmuş takipçiniz oldum, Sevgiler..
    Bende sizi sayfamda görmek isterim : http://mutfaktakibuluslar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten fiyatları biraz yüksek, sürekli kulkanım da değil de belki böyle yıpranma durumlarında yoğun bakım ihtiyacında tercih edilebilir... Hemen geliyorum bloğuna ziyarete :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim :))

      Sil