21 Kasım 2013 Perşembe

Fresh Look Drying Lotion / Sivilce Kurutucu Losyon

Merhabalar kızlar :) Bugün sivilceleriniz için bir çözüm önerim var. Fresh Look Drying Lotion - Sivilce Kurutucu Losyon... Benim lokal, genelde regl dönemlerinde çıkan 1-2 tane ancak dikkat çekici büyüklükte sivilcelerle başım belada... Eğer sizin de özellikle böyle tek tük çıkan ancak başını alıp giden sivilcelerinizle sıkıntınız varsa bu ürün işinize yarayabilir. İçinde ekinezya, adaçayı, lavanta yağı gibi doğal ve cildi yatıştıran öğeler bulunuyor. Rengi fondöteni andırıyor ve bu nedenle gündüz makyajla beraber de üstüne pudra uygulayarak kullanabilirsiniz. Bence etkisini en iyi gece gösteriyor, temiz cilde tampon hareketlerle uyguluyorsunuz sadece sivilcelerin üzerine. Sabah kalktığınızda sivilcelerin küçüldüğünü ve kurumaya başladığını fark edeceksiniz. Eğer sivilce çıkmışsa kurutmada başarılı, ancak çıkmak üzere olan bölgede kullandığınızda daha yavaş iyileştirici özelliği var. Kullanmadan önce mutlaka çalkalamalısınız. Kendi uygulama çubuğuyla sivilcelerin üzerine dokunuşlar yapabilirsiniz ;) Yağlı ve sivilcelenmeye müsait ciltlerde özellikle yoğun bir şekilde kullanabilirsiniz, sürekli kullanımda da herhangi bir yan etkisini görmedim ben, hassas ve karma bir cilt yapım olmasına rağmen ;) Kendisi doğal bir mineral süspansiyondur, bilginize...



30 ml güncel fiyatı 50 tl civarında çeşitli alışveriş sitelerinde... Ben Vanilya Club'dan sipariş etmiştim. Ürün koruma bandı açılmış bir şekilde gelmişti, Vanilya Club'a durumu bildirdim. Ücretsiz kargoyla geri gönderdim ve özür niteliğinde yanına tam boy aynı markanın toniğini ekleyerek yeni ürünü ulaştırdılar. Buradan da hem Fresh Look hem de Vanilya Club'ın işlerini ne kadar özenle yaptıklarını söyleyebilirim ;) Gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder