28 Kasım 2013 Perşembe

Ecowell Yüz Toniği

Lila Kutumdan tam boy çıkan bir tonik... Her cilt tipine uygun ve organik... Ben kokusunu çok sevmedim açıkçası ama ciltte bıraktığı ferahlık hissedilir derecede. Kokusunu çok seven de var bu arada okuduğum yorumlardan gördüğüm kadarıyla. İçeriğinde organik papatya özü ve organik mersin suyu var, aknelere de iyi geldiği ve siyah nokta oluşumunu engellediği söyleniyor açıklamalarında ancak ben hissedilir derecede böyle bir etkisini görmedim. Yalnız parlama şikayetiniz varsa kullanmanızı önerebilirim, cildimi çok kurutmadan parlama sorunumu azalttı. Hassas olan cildimde herhangi bir reaksiyona yol açmadı; paraben, silikon veya renklendirici gibi cilde zararlı maddeler içermiyor ve hayvanlar üzerinde test edilmiyor. Kullanım süresi açıldıktan sonra 12 ay, organik ürünler için gayet iyi bir süre. Doğayla dost olması benim için çok büyük bir artı, ürünümün bitmesine az kaldı. Ancak elimde farklı tonikler var henüz kullanmadığım, ilerde tekrar almayı düşünebilirim ;) Aynı markanın yüz temizleme sabunu ve makyaj temizleme sütü de var Lilashop'ta, denenebilir...


Güncel fiyatı Lila Kutu'da 36 tl...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder