23 Kasım 2013 Cumartesi

LCN Cream Make-Up Fondöten

Uzun zaman önce Vanilya Kutu'mdan çıkmıştı bu fondöten. 5 ml olmasına rağmen aylardır dolabımda, bunun nedeni çok bereketli olması değil; defalarca şans vermeme rağmen farklı uygulamalarla yine de beni hiç mutlu etmemesi. Öncelikle çok yoğun bir yapısı var ve sürdükten kısa süre sonra kuruyor hemen ve kuru bir cildim olmamasına rağmen çatlamış toprak gibi yol yol mimik çizgilerinin hepsini ortaya çıkartıyor. Çok az bir miktar denedim belki fazla kullanmışımdır ürünü diye, üstüne transparan pudrayla denedim belki çizgi çubuğu kapatır diye, göz altıma denedim belki bu yoğunluktan faydalanabilirim diye, kapatıcı gibi kullandım kırmızılıklar üzerine, yok yok yok olmadı, sevemedim. Dışarı çıkarken kendimi mutsuz hissettim bu ürünü kullandığımda ve dolayısıyla bu yazıyı yazmamla beraber çöpe gidecek :(



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder