28 Kasım 2013 Perşembe

Dior Addick Lip Maximizer 001 Collagen Activ / Dudak Dolgunlaştırıcılı Parlatıcı

"İnce dudaklarım var, ama estetik yöntemlere başvurmak istemiyorum" diyorsanız Dior'un Maximizer'ı işinizi görebilir. Makyaj uzmanı bir arkadaşımın tavsiyesiydi, sürekli kullanımda etkili ve uzun vadeli sonuç verdiğini söyledi, kendi de uzun zamandır kullanıyordu. Ben de hemen edindim, yalnız biraz sabırlı olmak lazım. Kullanıldığı an işe yarayan ve etkisi 1-2 saat içinde geçen bir üründen ziyade 2-3 hafta günde en az 2-3 sefer kullandıktan sonra fark ediyorsunuz ki gerçekten de dudaklarınızda dolgunlaşma oluyor. Gözle görülür bir süreç değil, yavaş yavaş... Ve öyle estetik çözümler kadar etkili değil tabi ki. Benim üst dudağım alt dudağıma göre daha incedir, ben de alt dudağıma daha az miktar kullanıp üst dudağıma yoğun bir şekilde uygulamaya başladım. Sürdüğünüzde diğer dolgunlaştırıcılar gibi hafif karıncalanma ve mentollü şeker yemişsiniz gibi hafif bir soğukluk hissi oluyor. Beni tatmin etti, güzel tarafı kullanmadığınız zamanda  da dolgunluk devam ediyor gün içerisinde, kötü tarafı ise ara verdiğinizde 1-2 hafta eski haline dönüyor. Zaten parlatıcı kullanıyorum gün içinde ve estetik müdahale düşünmüyorum, bu sebeplerle ben 3. ürünümü kullanıyorum şu an. Yaklaşık 6 aydır kullanıyorum ve devam edicem daha iyisini duyana ya da bulana kadar. Tavsiye edilir ;)  Yalnız dikkat edin, renkli parlatıcıları da var Dior'un aynı dizaynda, bu renksiz olan en etkilisi. Zaten rujunuzun üstüne de kullanabilirsiniz. Özellikle gece yatarken de sürerseniz, bir şey yiyip içmediğiniz için dudakta daha uzun süre kalıyor ve etkisini daha iyi gösteriyor.

 Dior ürünleri satan mağazalarda bulabilirsiniz,6 ml fiyatı 100 tl civarı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder