9 Kasım 2013 Cumartesi

Nuxe Gül Yaprağı Makyaj Temizleme Suyu

   Merhabalarrr :) Size beğenerek kullandığım bir ürünü anlatmak istiyorum. Yıllardır pek çok farklı ürünle makyajımı temizlerim; krem şeklinde olandan temizleme mendiline kadar... Kimisi yağlandırır, kimisi tam temizlemez kalıntı bırakır, kimisi cilde iyi gelmez kurutur ya da yüz için ayrı göz için ayrı ürünler kullanmak gerekir.

                   
  
   Nuxe gül yaprağı temizleme suyunun yapısı adından da anlaşılacağı üzere su şeklinde... Çok hafif ve yumuşak bir gül kokusu var, o da kullandıktan bir kaç dakika sonra uçuyor. Ben her ürünün ayrı ayrı koku bırakmasını sevmiyorum zaten cildimde, dolayısıyla bu özelliği benim açımdan bir artı...

    Hem göz hem de yüz makyajı temizliğinde kullanılabiliyor. Rimeli temizlerken biraz uğraştırıyor ancak cildi çok güzel ve neredeyse kalıntı bırakmadan temizliyor. Makyaj temizleme pamuğu ile en iyi sonucu alıyorum, gözlerimin her biri için birer pamuk ve yüzüm için de 1 pamuk yeterli oluyor. Bir diğer iyi haberse benim gibi hassas ciltliler için; alkol ve paraben içermiyor ve %97 oranında doğal içeriklerden oluşuyor. Nuxe ürünleri satan eczanelerde ya da internette bulabilirsiniz.

  

   Kullanım süresi 6 ay, orta bereketlilikte bir ürün... Pamuğa dökerken de biraz dikkat etmek lazım ki israf olmasın... Ortalama 2-3 ay gidiyor. Ben 2. şişeyi kullanıyorum şu an, ara ara kullanmayı düşünüyorum ancak başka ürünler deneyebilmek için bitirince biraz ara vermeyi planlıyorum.


    Benim aldığım tarihte eczane fiyatı 200 ml için 55 TL idi (Ekim 2013) .

  














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder