22 Aralık 2013 Pazar

Clinique Pore Minimizer T-zone Shine Control / Makyaj Bazı

   Zaafım olan markaların başında Clinique geliyor, denemediğim ürünü nerdeyse yok, tabi kendi cilt tipime ve yaşıma uygun olanlar arasında... Rutin kullandığım ürünleri vardır, daha önce pudrasından bahsetmiştim mesela, zaman zaman da mutlaka yazmaya devam edicem çünkü kullandığım ve memnun kaldığım pek çok ürünü var tekrar tekrar aldığım. Ancak bu ürün ilk defa ve yine meraktan denemek için aldığım bir üründü. T bölgemde de gerçekten parlama problemim var, makyajdan kısa süre sonra ışıl ışıl olmaya başlıyorum :) Hoş değil...


 

 

   Ürünün vaadi çok; t bölgesi parlamasını durdurmak, iyi bir makyaj bazı olmak ve hatta gözenekleri küçültmek... Benim gözenek problemim olmadığı için o etkisi konusunda yorum yapamicam ama diğer ikisine sahibim karma cilt yapımla...

               

   Bir kere ürünün sürdüğünüzde kadife gibi bir dokusu var ve sürdüğünüz an mat bir görüntü elde ediyorsunuz daha makyaj yapmadan. İşte bende Beyoğlu Clinique de tavsiye üzerine denediğimde ve bunu gördüğümde tereddüt etmeden aldım. Ancak gerçek şu ki etkisi öyle pek uzun sürmüyor :(  Evet, normalden biraz geç parlamaya başlıyorum ama sorun şu ki parlamaya başlıyorum!!! Makyaj bazı olarak da başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim, hatta bir kaç sefer denedikten sonra makyaj bazı olarak tüm yüzüme uygulamaktan vazgeçtim, nedeni de şu ki görünümümün dokusunu değiştirdi, daha kalın daha yol yol gözüken bir cildim oldu makyajdan sonra.

                                  

   Dolayısıyla tekrar almayacağım ürünler kategorisine girdi, hatta alıp da bitiremediğim ürünler kategorisinde desem daha doğru olur. Elim gitmiyor sürmeye. İyi ki açıldıktan sonra 24 ay kullanma süresi var:) Bu arada ürün 15 ml, güncel fiyatı 65 TL... Aklımda bi kaç makyaj bazı var başarılı olduğunu duyduğum, onları denemeyi düşünüyorum. Sizin öneriniz var mı bu konuda deneyip tavsiye edebileceğiniz???

4 yorum:

  1. Evet bu ürünü ben de kullandım ve senin gibi beğenmedim. O kadar çok vaadi var ki kapılıp alıyorsun ama hiç alakası yok :( Pudramsı yapısıyla o ara iyi hissettiriyor ama o kadar yani :)) Benefit POREfessional almalısın bence :)

    YanıtlaSil
  2. Aklımdaki ürünlerin en başında o vardı:) O kadar çok duydum ki bu aralar, madem sende tavsiye ediyorsun kesin ilk alacağım o olacak;)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle bir şans vermelisin :) dene yorumlarını yap, bekliyorum :)))
    Bu ara blogda çekilişim var beklerim, es geçme :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Mutlaka katılıcam çekilişine ve mutlaka denicem ve umarım bahsedildiği kadar iyidir, gerçekten iyi bir baza ihtiyacım var... Sevgiler benden de :)

    YanıtlaSil