7 Aralık 2013 Cumartesi

Palmer's Skin Success Eventone Fade Cream Ultra - Hassas Ciltler İçin Leke Karşıtı Krem

   Cilt tonu eşitsizliklerinde kullanabileceğiniz etkili bir krem anlatıcam bugün. Etkili bir ürün gerçekten de. Benim çok lekeli veya sorunlu olmasa da hassas cildimde ufak sivilcelerin bile izleri en az  1 ay misafirim oluyorlar :) Ancak geceleri yatarken lekeli bölgenin üzerine ince bir tabaka halinde bu kremi sürdüğünüzde sabaha bile etkisini görebiliyorsunuz, şaşırtıcı. Ben daha önce Clinique'in leke kremlerini ve serumlarını da kullandım ancak bu krem daha spot ve hızlı çözüm sunuyor diyebilirim. Geniş lekeler ve renkli beneklerde de etkili olduğu iddiası var ancak ben böyle bir sorun yaşamadığım için deneyemedim. Gözle temasından, 12 yaş öncesi kullanımdan kaçınılması ve günde 2 kere ince bir tabaka halinde sorunlu bölgeye uygulanması tavsiye ediliyor. 75 g lık ürünün güncel fiyatı 40-45 TL arası ve uzun süre kullanıma yetebilecek bir miktar. Açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi var, bu da gayet yeterli bir süre bence.

   İçeriğindeki; "arbutin" sayesinde doğal bir renk açıcıymış, "aloe vera" ile ciltte oluşabilecek kızarıklıkları önlüyormuş ve "vitamin C" ile zararlı etkilerden cildi koruyormuş, ayrıca "spf 8" yani güneşten 8 koruma faktörlü bir ürün... Her ihtimale karşı alerji riski olduğu ve böyle bir durumda doktora gözükülmesi gerektiğini de eklemişler.

   Hoş ve hafif bir kokusu var, hiç rahatsız edici değil. Yapısı da yoğun ve pütürlü gözüküyor ancak cilde oldukça kolay sürülüyor. Sadece leke açıcı değil aslında bu ürün nemlendirme özelliği de var. Ben lekeli bölgeleri biraz daha kalın bir tabaka halinde sürerken diğer bölgelere de incecik uyguluyorum ve sabah kalktığımda daha aydınlık bir ciltle karşılaşıyorum :) Tüm cilt tipleri ve hassas ciltler için kullanıma uygun.

   160 yıllık bir Amerikan markası Palmer's... Pek çok yelpazede ürün seçenekleri var, ben memnun kaldım ve diğer ürünlerini de denemeyi düşünüyorum.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder