17 Aralık 2013 Salı

Enozone Anti Acne Losyonu






   Merhabalar... Kasım ayı Lilakutumdan çıkan bir ürün.. Düzenli kullandım ve bitmek üzereyken de yazısını yazayım dedim sıcak sıcak. Kullanma nedenim son 2 yılda yaşamadığım kadar sivilce problemi yaşamam son 1-2 aydır. Nedeninin daha çok beslenmeye bağlı olduğunu düşünüyorum, düzenli aralıklarla cilt doktoruma danışıyorum ve doktorumdan da çok memnunum. (İstanbul içi iyi bir cilt doktoru arayan bana ulaşabilir tavsiye isterse.) Biraz ıvır zıvıra ara verdim, oldukça sağlıklı beslenmeye başladım ve etkisini de gösterdi. Hem kendimi daha enerjik hissediyorum hem de cildim canlanmaya başladı.  Makyaj yapmayı minimumda tuttum zorunlu olduğum durumlarda, onun dışında yapmadım. Dolayısıyla cildimdeki düzelmeyi tek bir nedene bağlayamam.


                   

                       

   Tam bu sıralarda da bu ürün çıktı karşıma, bende fırsat bu fırsat düzenli bir şekilde kullanmaya başladım. Tam boy bir ürün, söylendiği gibi sabah akşam pamuk yardımıyla kullanıldığında ortalama 1 ay kadar yetiyor(50 ml). Kullanmadan önce 10 saniye kadar şişeyi çalkalamayı unutmayın ;) Yüze ve boyna uygulanıyor, gözlerden uzakkk ;)  Ürünü yüzünüze uyguladıktan sonra 1 saat kadar başka herhangi bir şey sürülmemesi gerektiği yazıyor talimatlarda, özellikle çalışan ve zaten erkenden işe gidenlerin ve de  makyaj yapması gerekenlerin zor uygulayabileceği bir kural olsa gerek. Geceleri en azından uygulanabilir. Ben gece-gündüz tüm ritüellere uydum, eski sağlıklı görünümlü cildime bir an önce kavuşmak istiyorum çünkü :)

                    

                    
   Gelelim ürünle ilgili deneyimime... Açıkçası çok çok etkili olduğunu hissetmedim ben... Hafiften bir gerilme ve kurutma etkisi var. Yağlanmayı düzenleyici etkisi fena değil, karma cildim T bölgesinde parlamaya yatkın gün içerisinde, bunu biraz dengelediğini söyleyebilirim. Siyah noktalarla ilgili az da olsa faydası olmuş olabilir ama bir daha alacağımı ve kullanmaya devam edeceğimi zannetmiyorum, benim için olmasa da olur bir ürün... O kadar düzenli kullanıma ve 1 saat kuralına uymama rağmen çok başarılı olduğunu söyleyemem tek başına. Ancak uygun fiyatlı bir ürün arıyorsanız akne için, 1 saat kuralına uyabilecekseniz deneyebilirsiniz.


                                 


Lilakutu'daki ürün açıklaması şöyle merak edenlere :

"Yüksek yağ ve sebum salınımı nedeniyle tıkanan yağ kanalları, fiziksel ve biyolojik deformasyonlara neden olarak bölgesel bakteriyel enfeksiyon oluşumunu başlatır. Enozone aşırı yağ ve sebum üretimini kontrol altına alarak bozulan yağ dengesini yeniden düzenlemesine yardımcı olur. Ürün bileşenlerinden olan meyan'ın etken maddesi olan glabridin, fenolik bileşikler ailesine bağlı olan flavanoidlerden biridir. Glabridin antioksidan, anti mikrobiyal, pigmentasyon düzenleyici etkiye sahiptir. Glabridin cildinizde sivilce sonrası oluşan lekelerin görünümünü azaltmada etkilidir. Ayrıca, meyan kökü; glisirizin, glisirizik asit gibi saponinleri içerir, saponinlerin yenileyici, canlandırıcı etkileri vardır.  Polikarboksilik fonksiyonel gruplar cilde nüfuz ederek oluşan fazla yağı parçalar ve böylece tıkanan deri gözeneğinin açılmasını sağlar, folikül içine girmiş olan zararlı maddeleri uzaklaştırır. Siyah noktaları, yağ bezelerinin genişlemesini, artmış yağ salgısını ve folikül adı verilen haznenin genişleyip kalınlaşmasını önler. Kinonlar cilt üzerindeki tahribatı onarır. Ürün tasarımındaki bileşenler elementler yönünden de zengindir bu sayede cildin elastikiyetini arttırır bağ dokusunu güçlendirir, sivilceden dolayı zarar görmüş cildi onarmaya yardımcı olur."

  
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder