4 Aralık 2013 Çarşamba

Vanilya Club Aralık 2013 Kutusu

Merhabalar... Biz kozmetik ve bakım severlerin en sevdiği şeylerin başında keşfetmek geliyor ve bu nedenle Lilakutu ve VanilyaClub kutularını her ay heyecanla bekliyoruz. Ancak son bi kaç aydır Vanilya Club özensiz kutularıyla beni hayal kırıklığına uğratıyor. Aynı ürünler tekrar tekrar geliyor, ya magazin çıkmıyor içinden ya benzer ürünlerle (mesela Ekim ayı kutusundan 4-5 tane far çıkmıştı, yaz aylarından birinde de aynı şekilde 4-5 oje doluydu kutu) dolu oluyor ya da herkese hitap edebilecek ürünler çıkmıyor. Hatta bu ay o bayıldığımız ve başka amaçlarla kullandığımız kutuları yerine yine kartondan 2. yıl kutularının siyahı geldi. Bu saydığım nedenlerden dolayı da bize keşfedecek pek bir şey kalmıyor ve heyecanımız kutuyu açınca hayal kırıklığına yerine bırakıyor, ki biz birkaç arkadaş üyeyiz ve aramızda konuştuğumuzda çıkan ortak fikir de bu maalesef. Bu özensiz durum açıkçası bir süredir acaba iptal mi etsem üyeliğimi noktasına kadar getirdi beni, zira kutuların aylık fiyatı 35 TL (lilakutunun 19 TL) ve içinden toplasanız yarısı edecek kadar bile ürün çıkmıyor 3 aydır. Bu ay ise felaket; 1 adet benim için hiç kullanıma uygun olmayan cart renklerde 4 lü far (Hello Kity), Goldwell'in şampuan ve saç kremi, LCN'nin 5 ml lik bir el kremi ve daha önce kutumdan aynı rengi çıkmış olan China Glaze 'in yeşil pullu ojesi çıktı. Bunun yanında magazin ekinde benden çıkan ürünlerin bir çoğunun açıklaması yokken farklı ürünlerden bahsediliyordu, bunu da farklı kutu seçenekleri olduğuna bağladılar. Evet bu sisteme alışığız ancak Lilakutu benzer durumda her ayrı kutu için hazırlıyor kartını ve sizin kutunuzun içine sizin ürünlerinizin olduğu kartı bırakıyor. Bu durumu özensizlik olarak nitelendiriyorum ve böyle devam ederse de üyeliğimi iptal ettireceğim, 1-2 ay daha şans tanımak istiyorum yine de. Arayıp şikayetlerimi dile getirdim. Bakalım önümüzdeki ay neler olucak ???


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder