20 Aralık 2013 Cuma

Golden Rose Style Liner Black&Black 14 Eyeliner

   Bu bir eyeliner yazısıdır :) Golden Rose' un Style Liner Black&Black 14 eyeliner'ı... Zaman zaman seviyorum ve yakıştırıyorum kendime eyeliner kullanmayı... Ancak tabi makyaj ürünleri arasında en zorudur eyeliner çekebilmek kendine, el alışkanlığıyla zamanla öğrenilebiliyor...



                           

    


   Bu ürün likit bir eyeliner... Fırçası da oldukça ince fotoğraflardan görebilirsiniz; bu hem bir avantaj hem de dezavantaj olabilir. İnce eyeliner sevenler için iyi haber, ama tabi bu konuda biraz mesai harcamış olmak gerekiyor hakkını verebilmek için:) Aynı şekilde kalınlaştırabilirsiniz tabi birkaç kat uygulayıp... Ben orta kalınlıkta kullandım fotoğraflarda günlük kullanım için ideal bence. Yalnız sapı biraz kısa ürünün, bu nedenle de çok kullanışlı olmadığını söyleyebilirim.


                      

                          




   Benim oldukça hassas gözlerim var, renkli gözlerde genelde hassasiyet artıyor. Kullandıktan bir süre sonra gözlerimde hafif kızarma ve yanma oldu maalesef. Bu nedenle kullanamayacağım bir ürün. Kalıcılığı fena değil ancak bir kaç saat sonra çatlamalar olabiliyor, çok uzun saatler bozulmadan dayanıyor diyemem. Ama uygun fiyatlı bir eyeliner arıyorsanız tercih sebebi olabilir.13 TL civarı fiyatı... Her gün kullanımda da 2-3 ay kadar gidebilecek gibi gözüküyor. Güzel bir siyahı var, gözleri ön plana çıkartmak için ideal...

                            

   Sizin severek kullandığınız eyelinerlar var mı ??
  

4 yorum:

  1. Alerjik reaksiyon vermesi kötü olmuş,genellikle göz ürünlerinde bende de alerji oluyor. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ürünü ve her markayı kullanamıyorum maalesef ama işte denemeden de duramıyorum :)))

      Sil
  2. ben de maybelline master precise kullanıyorum :D memnunun galiba :D en azından ilk deneyimim olan avona bin basar ;)) avon tam anlamıyla rezaletti

    YanıtlaSil