14 Aralık 2013 Cumartesi

Tung Dil Macunu ve Fırçası

   Merhabalarrr :) Size bi kaç aydır kullandığım dil macunundan ve özel fırçasından bahsetmek istiyorum. Öncelikle "neden dil macunu aldın" derseniz cevabım şöyle ki; tamamen meraktan:) Lilakutu'nun sitesinde gezinirken fark ettim ürünü, pek çok olumlu yorum almıştı, denemek istedim ve hemen verdim siparişimi... Lilakutu'da hemencecik ulaştırdı siparişimi ve kullanmaya başladım. Bu arada özel fırçası diş macunuyla beraber yanında hediye geldi kampanyasıyla ;)




   Tabi "dilimizi neden fırçalamalıyız ki" sorusu akla geliyor. Meğer nefesimizin kötü kokma nedenlerinin başında dil üzerinde bulunan kötü bakteriler geliyormuş ve bu macunun içeriğindeki çinko dildeki bakterilerin neden olduğu kötü nefesi etkisiz hale getiriyormuş  . Tabi özellikle bol kahve-çay tüketenlerle, sigara kullananların dillerinin zamanla kahverengi bir renge dönmesi de bir sebep olabilir bunu kullanmak için, zira benim gibi bir 'kahvesever' için oldukça faydalı oldu :) En azından görünüm olarak bile etkisi hoş... Sonra ağızda ferah bir tat bırakıyor, öyle çok keskin bir nane tadı yok. Bu önemli çünkü fırçaladığımız yer dilimiz olduğu için ve dilimizin arkasından öne kadar uygulamamız gerektiğinden midemizin bulanma riski var. Açıkçası ben bu konuda zaman zaman sıkıntı yaşıyorum, çok gerileri fırçalamaya çalıştığımda ufak bir mide bulantısı hissi yaşıyorum. Çok zorlamadan, yaklaşık 10 saniye kadar arkadan öne doğru özel fırçasıyla uygulamak gerekiyormuş ürünü en etkili şekilde kullanabilmek için. Peki "neden özel fırçası var, normal diş fırçamızla kullanamaz mıyız?" diye de düşünebiliriz. Fırça başlığı yuvarlak ve geniş fotoğraftan da görebileceğiniz üzere, kısa ve dayanıklı kılları var ve dolayısıyla daha çok alana nüfuz edebiliyor bu şekilde...

   Kullanmadan önce böyle bir ihtiyaç hissetmezken şimdi bi kaç gün kullanmasam eksikliğini hissediyor ve ferahlığını arıyorum. Amerika'da üretiliyormuş ürün, fiyatı ben aldığımda diş fırçasıyla beraber 19 TL'ydi Lilakutuda ama kampanyadaydı. Şimdi güncel fiyatı 21.50 TL yine Lilakutuda ve dil fırçası ise 18.50 TL... Demek ki ben iyi bir kampanyaya denk gelmişim, darısı başınıza :)))

                
                                                                                                                                                                  


  

1 yorum:

  1. Biz sadece diş ağrısı varsa Çoğu zaman , biz diş klinikleri için gidiyoruz ama bu bir alışkanlık olmamalı .
    diş kliniği Ankara

    YanıtlaSil