31 Aralık 2013 Salı

Lilakutu Aralık 2013 Keşif Kutusu

   Merhabalar, aslında cumartesi günü kutum elimdeydi ancak yazısını şimdi yazabiliyorum. Lilakutu'ya bayılıyorummmm, ancak bizi üzen bir kararla bundan sonra her ay keşif kutusu yapmama kararı almışlar :( Sadece belirli aylarda olacakmış, Ocak Ayında yok mesela, artık şubat kutusunu bekleyeceğiz... 1 Şubat cumartesi saat 11:00 de satışa çıkacak, unutmayın ;)



  Yine dolu dolu ve işe yarar ürünlerle dolu bir kutu hazırlamışlar bize; ben sadece kulak temizleme köpüğüne mesafeli yaklaştım çünkü daha önce böyle bir ürün kullanmadım, hatta duymadım ve ihtiyaç da hissetmedim. Ama sonra düşününce zaten adı üstünde "keşif kutusu" dedim. Kullanıp kullanmamak konusunda kararsızım. Videosu olursa ve kafama yatarsa onu da deneyebilirim. Yalnız  Cosmozone yüz yıkama sıvısı maalesef kutuya dökülmüş biraz, buna üzüldüm, kutularını kullanmayı çok seviyorum çünkü :) 

             

   Lilakutu'nun bize bir sürprizi daha vardı kutuda bizi bekleyen; 100 Lilapuan yani 10 TL yüklemişler hesabımıza, hem de alışveriş miktarımız ne olursa olsun kullanabiliyoruz. İşte bu kısmı şaşırtıcı çünkü genelde hediye çeklerini belli bir alışverişin üzerinde kullanma hakkımız olur ancak Lilakutu demiş ki 10 TL lik bile alışveriş yapsan olur, hem de Lilakutu'da kargo ücreti yok... Çok karlıyız çok, bu ne bonkörlük sevgili Lilacığımmm :)

                              

   Özel günlerin olduğu aylar Lilakutu'dan beklentiler de yükseliyor, yılbaşı, sevgililer günü, Lilakutu'nın yıldönümleri... Ben ilk kutuyu açtığımda beklentim yüksek olduğundan "daha iyi olabilirdi" diye düşündüm ama sonra düşününce haklarını yediğimi farkettim. 8 ürün çıktı kutudan 4 tanesi orijinal boy; Nyx Round Lip Gloss (20 TL), Serotis Kulak Temizleme Köpüğü (25 TL), Alix Avien Oje ve kirpik kıvırıcı... Bunun dışında 4 deneme boyu ürün, 10 Tl lik hediye çeki ve güzeller güzeli bir kutu :) Daha ne olsun...

                        

   Şimdilik sadece fotoğraflarını paylaşıyorum, denedikçe ürünler hakkında da yazacağım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder