8 Şubat 2014 Cumartesi

2. Çekilişim olan Sevgililer Günü Çekilişimin Sonucunu Açıklıyorummmm :)

   Merhabalarrrr... Yine bol katılımlı ve çok olumlu dönüşler aldığım bir çekiliş oldu:) Katılan, emek harcayan herkese çok teşekkür etmek istiyorum. Umarım bloğumdan da keyif alıyorsunuzdur. Tüm günümü aldı tek tek kontrol edip kaydetmek ancak sonunda başardım ve talihlimi belirledim...

   Toplamda 307 hak doğdu ve random bana 75 numarayı seçti :)

 
 
 
Buyrun bakın kimmiş 75 numaralı talihlim :))) Kendisine e-mail atıyorum, 2 gün içinde dönüş bekliyorum, yoksa çekilişi yenilemek durumunda kalıcam... Yepyeni çekilişimin de hediyeleri hazır, fotoğrafları çekip postu yakında hazırlayacağım... Takipte kalın ;) Sevgiler...
 
 
 
 
 
 
 

9 yorum:

  1. Şanslıyı tebrik ederim.
    Tek tek yazarak epey yorulmuşsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten kontrol etmek ve yazmak tüm günümü aldı :) Ama kimsenin hakkı yenmesin diye tek tek inceledim... Talihlimde ulaştı bana, içim rahat :)

      Sil
  2. Çantayı çok istemiştimm çok sevindim teşekkürler, mailini yanıtlıyorum hemen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevinmene ve hemen ulaşmana da ben çok sevindim, hafta içi mutlaka elinde olur hediyelerin 14 Şubattan önce :)

      Sil
  3. yine olmadı :( şanssızmıyım nedir oysaki çantayı bende çok istemiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım :( Evet biraz şans meselesi sanırım ama moral bozmak yokkkk :) Yazısını yazar yazmaz yeni çekilişimi başlatıyorum, belki bu sefer ?:))))

      Sil
    2. inşallah :) heyecanla bekliyorum .)

      Sil