20 Şubat 2014 Perşembe

Nature's Basics Acai Sakinlik ve Huzur Verici Banyo Köpüğü - Duş Jeli

   Merhabalarrrr :) Yazısını bile yazarken keyif aldığım bir ürün bugün konuğum... Allah'ım nasıl seviyorum küvet keyfi yapmayı anlatamam. Bunun dışında masajdır, hamamdır hep benden sorulur o ayrı ama evdeyken de eğer zamanım varsa banyodan önce 20 dakika da olsa küveti doldurur, müziğimi açar, mumlarımı yakarım. Kitap okuduğum, meditasyon ya da şükür egzersizlerimi yaptığım (evet kişisel gelişim önemli:)), hayallere daldığım bir şeyler içtiğim de olur.


   Gratisten aldığım bir ürün Nature's Basics marka banyo köpüğüm... Aslında duş jeli olarak da kullanabiliyorsunuz ancak ben banyo köpüğü olarak kullanıyorum. Köpük yapmak konusunda çok başarılı... Küvetin tıpasını kapattıktan sonra açıyorum suyu, suyun aktığı yere doğru göz kararı yaklaşık yarım çay bardağı kadar döküyorum ve bırakıyorum. 5-6 dk sonraki görüntüyü fotoğrafta görüyorsunuz :) Kokusu da oldukça hafif ve rahatlatıcı, açai ve böğürtlen aromalı... Gerçekten huzur veriyor.

                            

      %100 saf meyve aromalarıyla zenginleştirilmiş. 4-5 farklı çeşidi var , ben diğer çeşitlerini denemedim. Oldukça bereketli bir ürün, 700 ml, fiyatı 22.50 TL...

                          

   Özellikle banyo köpüğü gibi uzun zaman vücudumuzla temas eden ürünlerde içerik daha da önemli hale geliyor. Yalnız maalesef ki ürün içeriğinde 2. sırada Sodyum lauryl sülfat (SLS) adlı madde var ve bu madde ciltle dost bir madde değil. wikipedia daki bilgiye göre kök hücreleri olumsuz etkiliyor, saç dökülmesi, cilt tahrişi yapabiliyor hatta kansere yol açabileceği konusunda da söylemler de var. Özelliği ise köpük miktarını arttırmak, dolayısıyla bir banyo köpüğünde kullanılmış olmasına şaşırmamak lazım, diş macunlarında ve temizlik ürünlerinde de sıkça kullanılıyormuş... Ben tabi içeriği sonradan incelediğim için almış bulundum. Tekrar almayı bu nedenle düşünmüyorum ancak içeriği temiz olsaydı mutlaka alırdım. Yazık...

                         

   Ürün Kanada'da üretiliyor. İthalatçı firması Selen Kozmetik zaten güzel ürünler seçerek getiriyor ülkemize; Down Under, Live Clean ve Nature's Bacisc internet sitelerinde bulunan markalar...

                        
  
    Yeni ve temiz içerikli banyo köpüğü arayışıma başladım bilginize... Tavsiyeniz varsa bilmek isterim ??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder