8 Şubat 2014 Cumartesi

Bal Yanağın Hikayesi'nin çekilişini kazandım:) Hediyelerim geldiii :)

   Merhabalarrr :) Çekiliş düzenlemeyi sevdiğim kadar çekilişlere katılmayı da seviyorum. Bal Yanağın Hikayesi'nin çekilişine de katılmıştım ve kazanmışım :))) Hediyelerim de geldi ve öyle şeker paketlemiş ve özenmiş ki bayıldımmmm... Bal Yanağın Hikayesi ni ziyaret etmek isterseniz BUYRUNUZ :)

                     

   O mandala bayıldım, hemen masamda tutturuverdim kağıtlarıma :) Çok da güzel dileklerle göndermiş hediyelerini, tipik bir aslan burcu olarak saçlarıma inanılmaz düşkünüm zaten, pırıl pırıl bakımlı saçlar dilemiş bana, çok teşekkürlerrr :)

                       

     Hediyelerimden birisi Homeland saç düzleştirici... Garantisiyle, kullanma kılavuzuyla gelmiş. Bir de içinden 2 tane tutturma tokası çıktı, bayıldım. Daha önce de saç maşası, düzleştiricisi aldım kullanıyorum ama içinden çıkan bu ufak ayrıntı beni kendine bağladı :)))

                     

    Saç maşasını da denemek istiyorum en kısa sürede... Tasarımı kadar kullanışlı ve zararsızdır umarım :)

                   

   Bir diğer hediyem ise Phyto nun şampuanı... Hakkında olumlu yorumlar okuduğum bu şampuanı deneme ve yazısını yazma fırsatım da olmuş oldu böylelikle...

                         
  
     Küçük kızının sağlığına kavuşmuş olmasına da ayrıca sevindim, umarım sağlıkla mutlulukla güzel günler bekliyordur bundan sonra sizi hep sevgili Bal Yanak ve anneciği :) Sevgiler...
 

 

 

 

10 yorum:

  1. Pek sansliymissin ama seeeen yaaa :))) gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettttt :) Çok teşekkür ederim canım...

      Sil
  2. güle güle kullan canım, benim daha çekiliş şansım olamadı, sadece 1 kez kazandım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 kez kazandıysan demek ki yine de şanslısın, katılmaya devam :)))

      Sil
  3. Canım güle güle kullan..Ben de güzel sözlerin ve iyi dileklerin için çoook teşekkür ederim..Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  4. Güzel günlerde kullan.Şampuanı bende kullanıyorum çok güzel ne de olsa bende tipik bir aslan burcuyum :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa gerçekten mi, çok sevindim hemen kullanmaya başlıyorum şampuanı :)

      Sil
  5. İyi günlerde kullan Sosyopericiğim :)

    YanıtlaSil