8 Şubat 2014 Cumartesi

Ürün Dibini Görme Projesi / 15. Ürün: M.A.C. Eye Brows Kaş Kalemi

    Merhabalar... Bugün konuğum bir M.A.C. ürünü ve bir kaş kalemi... Kaşlarımı ilk defa lise sonda aldırdım ve daha ilk aldırışımda sağ kaşımda bir yer var ki küstü :( Ufak bir yer ancak kaş çizgimi bozuyor, doldurma ihtiyacı hissediyorum. Uzun zamandır (belki 2 yıldır) kaşıma kimseleri dokundurmuyorum, zaten kalın kaş moda (gerçi pek kalınlaşmıyor benimki ama :)), şeklimi verdim ve artık çıkanları da kendim alıyorum. Bir rahatladım ki sormayın, zira iyi kaş alan birisini bulmak çok zor ve onu bulana kadar da bir tutam kaşınız kalıyor herkes biraz yolduğu incelttiği için:)))


   Bu benim ilk kaş kalemim, alalı belki 1 yılı geçiyor. Muhtemelen yarısı duruyordur çünkü çok sık kullanmadım. Nedeni ise kaş kalemi kullanmayı sevmedim. Açılı göz altı kontür fırçası ve farla doldurmayı daha kullanışlı buluyorum kendi adıma kaşlarımı... Aslında şu kaş rimellerini de merak etmiyor değilim, kozmetik diyetimden sonra neden almayayım, alırım :))) Önce bunu kullanayım ama yazıktır dedim ekleyiverdim proje kapsamında bitirilecek ürünler arasına...

                        

   Aslında bir kaş kalemi arıyorsanız muhtemelen bu ürün sizin aradığınız ürün olabilir, bir kere oldukça kalıcı... Sonra kullanması kolay, asansörlü olduğu için kalemtıraş derdi yok... Ucu oldukça ince, en zor yerleri bile tam istediğiniz gibi doldurabilirsiniz... Sonracığma asansörünü o kadar kaliteli yapmışlar ki yanlışlıkla fazla açamıyorsunuz, gayet ufak ufak açılıyor ve şimdiye kadar hiç kırılmadı ya da şekli bozulmadı... Oldukça doğal kahverengi ton seçenekleri var. Tabi yazısı silinmiş, bendeki rengi hangisi bilemiyorum bu sebeple :(

                    
   M.A.C. in online sitesinde güncel fiyatı 48 TL, incelemek isterseniz TIK TIK :)  Siz kaşlarınızı şekillendirmek için hangi ürünü severek kullanıyorsunuz, ya da asla alma dediğiniz bir ürün var mı? Kaş rimellerini meraktayım, tavsiyelere açığım? :)

*** Son fotoğraf aslında Clinique Cream Shaper göz kalemi için çektiğim ve kullandığım bir fotoğraf ancak kaşlarımı nasıl aldığımı ve M.A.C. kaş kalemi uyguladıktan sonraki halini görebilmeniz için ekleyiverdim buraya da :) Clinique kalem yazısı için TIK TIK :)   Rimelde bitmek üzere olan Clinique High İmpact, yazısı için TIK TIK :) İkisi de Project Pan kapsamında ürünlerim zaten :)

4 yorum:

  1. gözünde lens mi var acaba markası nedir çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim, kendi göz rengim ama numaralı lens var gözümde şeffaf... Markası Acuvue Oasys...

      Sil
  2. Gözlerin çok güzel canım maşallah.Kaşların da kuaföre falan aldırmamana rağmen çok güzel duruyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımmmmm :) Çok teşekkür ederim, kuaförlere pek güvenim kalmadı, mecbur :)))

      Sil