4 Şubat 2014 Salı

Ürün Dibini Görme Projesi / 11. Ürün: Esterel Dudak Kalemi No:529

   Merhabalarrr :)  Uzun zaman kullandığım, beğendiğim, sonra da unuttuğum bu dudak kalemini bu proje kapsamında dibini görmek istediğim makyaj ürünlerimi seçerken bulduğumda çok sevindim. Çünkü gerçekten severek kullandım uzun süre... Bir kere rengi çok güzel, kırmızı alt tonları olan bir kiremit rengi... Ben bu kalemi (fotoğraflarda da göreceğiniz üzere) dudak nemlendiricimin üstüne tüm dudağıma uygulayarak tek başına kullanmayı da seviyorum (parıltılar nemlendiricimden dolayı, fotoğrafları çektikten sonra fark ettim). Oldukça kalıcı oluyor. Kurutmuyor. Zaman zaman da üstüne parlatıcı veya ruj uygulayarak kullanıyorum. (İlk fotoğraf sürdükten hemen sonra, ikinci fotoğraf ise 2-3 saat sonra çekildi.)


   Orta yumuşak (orta yağlı) bir yapısı var. Benim dudak kaleminde en sevdiğim yapı bu çünkü dudağınızı kurutmuyor ve kalıcı da oluyor. Suya dayanıklı yazıyor üzerinde, gerçekten de fena değil suya dayanıklılığı... Tabi ben bu kalemi alalı çok uzun zaman olduğu için ne nereden aldığımı ne de fiyatını hatırlıyorum. Hatta belki de son kullanma tarihi bile geçti ama performansından bir şey kaybetmemiş, o sebeple kullanıcam :) Yenisini bulursam da alırım muhtemelen... İnternette fiyatının olduğu herhangi bir site bulamadım ama oldukça ucuz olduğunu tahmin ediyorum :) Bulursanız denemenizi tavsiye ederim ;)

                          

2 yorum:

  1. Çok beğendim bu kalemi keşke karşıma çıksa da alsam :) Bende dudak kalemlerini bu şekilde kullanmayı çok severim. Blogunu takibe aldım bana da beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten uygun fiyatlı güzel renk veren bi kalem, görürsem farklı renklerini denicem ben de :))) Geliyorum canım bloğunu ziyarete hemen :)))

      Sil