2 Şubat 2014 Pazar

Ürün Dibini Görme Projesi / 9. Ürün: Kryolan Ultrafoundation Fondöten - Kapatıcı (Renk: 1 W)

   Merhabalar :) Şimdi size aldığıma bin pişman olduğum ve çok da para ödediğim bir ürünü anlatıcam... Öncelikle Mecidiyeköy Trump Towers Kryolan'da çalışanların yetersizliğinin ve yanlış yönlendirmelerinin kurbanı olduğumu söyleyerek başlayayım. Yaram çok derin a dostlar, fiyatı 122 TL olan bir üründen bahsediyorum, hem de ihtiyacım olan bir üründü. Bir kere iyi bir concealer istediğimi söyledim, göz altında topaklanmayan, kapatıcılığı iyi olan ve tenime uygun doğal duran... Ama göz altında kullanılınca ne kadar transparan pudra kullansanız da yarım saat olmadan çizgilere dolan, cildime göre çok açık kalan ve kapatıcılığını da hiç sevmediğim bir fondöten kapatıcım oldu, geçmiş olsun bana :( Bunun tek sorumlusu da ürünlerine ve işine hakim olmayan Kryolan çalışanıdır, ben de alışveriş merkezinin ışıklandırmasının, ürünü denedikten sonra zaman geçirmememin ve makyajımın üzerine denememin kurbanı oldum, ben yandım aman sizler yanmayın, bu hususlara dikkat edin :)


   6-7 ay belki de çok daha fazla olmuştur bu alışverişi yapalı, ve ben gördüğünüz gibi çok az bir miktar kullandım. Bi yandan ziyan olmasın o kadar para verdim diye ürünü kullanmaya çalışıyorum ama diğer yandan bunu göz altlarıma sürdüğüm gün kendimi kötü ve solgun hissediyorum. Hatta göz altlarımda morluk problemim olmamasına rağmen varmış gibi gösteriyor, bu kadar mı yanlış renge yönlendirilir insan, en açık rengini vermiş bana ürünün... Üstüne koyu renk pudra geçtim falan, yok yok yok...

  

   Ben de kendimce şöyle bir çözüm buldum bu proje kapsamına almak istediğimde ürünü; bu ay Vanilya Club'dan No:7 nin tam boy fondöteni çıktı ancak melez olmadıkça kullanmanız mümkün olmayacak kadar koyu bir renk ! Ben de bu ikisini karıştırıp kullanmaya karar verdim. Denedim ve başarılı bir sonuç elde ettim, böylelikle de bu ürünü bitirebileceğim umuyorum, ziyan etmeye gönlüm el vermiyor.

                   

   Ürün 15 gr, 24 ay açıldıktan sonra kullanma süresi var ve yukarda söylediğim gibi güncel fiyatı 122 TL... Genelde Kryolan ürünleri çok iyidir, profesyonel bir sonuç elde edersiniz ancak benim beklentimi karşılayamadı bu ürün...



   Eğer sizin çok memnun olduğunuz bir göz altı kapatıcısı varsa ve benimle paylaşırsanız çok ama çok sevinirim. Gerçi elimde The Balm'ın kapatıcısı var henüz kullanmaya başlamadığım, performansını beğenip beğenmeyeceğimi bilemiyorum. Siz Kryolan'ın bu ürününü veya The Balm'ın concealer'ını kullandınız mı, memnun kaldınız mı?

                  

*** 2 ürünü karıştırıp sürdükten sonra böyle bir sonuç elde ettim. Gerçek sonucu gösterebilmek için cildime başka hiç bir ürün sürmeden fotoğrafını çektim. Pudrayla, allıkla, bronzerla... da destekleyerek günlük makyajda idare eder gibi geldi bana, sizce ???


  

6 yorum:

  1. Bence gayet güzel olmus.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir blog bana da beklerim :)
    www.locosmetico.blogpsot.com

    YanıtlaSil
  3. güzel olmuş böylece iki ürünü de değerlenmiş oldu:) The balm concealer'ından çok memnunum light medium rengi var bende ama sivilce kapatmak için kullanıyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 üründe kaliteli ürünler aslında ama işte benim cilt tonumla alakaları yok tek sıkıntı :) Bir kaç gündür bu şekilde kullanıyorum, memnunum şimdilik, uzun süre de kullanırım böyle gibi gözüküyor bitirmem zaman alıcak sanki :) Ben de 1-2 kere denedim bu arada ve günlük kullanım için çok başarılı buldum The Balm ın concealerını, bende ki light clear, çok doğal duruyor ve ince bir yapısı var...

      Sil