8 Şubat 2014 Cumartesi

Miray'ın Annesinden bana hediye geldi :)

   Çünkü çekilişini kazandım :) Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri dışındaki katıldığım ilk çekilişti, nedeni ise Englih Home'dan çok güzel bir mutfak seti hediye etmesiydi. Yeni yeni yemek yapmaya başlamış ve çok sevmiş birisi olarak böyle bir sete ihtiyacım vardı zaten, çok da beğendim tasarımını ve katılıverdim. Kazanınca nasıl sevindim anlatamam :))) Çok hızlı bir şekilde ulaştırdı sevgili Miray'ın annesi bana hediyemi... Miray'ın annesinin bloğunu incelemek isterseniz TIKLAYINIZ :)  Kendisi bloğunu kadın yaşam portalı olarak tanımlamış; mekan yazılarından, kombinlere , ürün incelemelerinden yemek tariflerine kadar çok geniş bir yazı yelpazesi var.


    Böyle de güzel paketlenmiş ve içinde güzel dilekleriyle geldi kargom :)

 
 
Önünde genişçe cebi olan mutfak önlüğünü çok kullanışlı buldum...

 
                  

                        3'lü havlu seti, kurulama bezi olarak da kullanılabilir diye düşünüyorum...

                     

   Veee aşçı eldiveni :)  Miray'ın annesine tekrar teşekkürlerimi ve sevgilerimi iletiyorum :))) Yemek konusunda kendimi geliştirirken bu set benimle olacak ve sık sık kulakları çınlayacak :)))

 

5 yorum:

  1. bana da bir gün çıkar mı çekiliş acep :(
    Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka çıkarrr :) Teşşekkür ederim canımmm...

      Sil
  2. bu arada ben sana bişi söz vermiştim sanki ama unuttum ya neydi:) balık hafıza oldum iyice de:) Erken bunama sanırım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Project Pan yazısını mı hatırlıyorsun acaba ?:)

      Sil
  3. iyi günlerde kullanman dileğiyle..:))

    YanıtlaSil