2 Şubat 2014 Pazar

BİTENLER - Ocak 2014

   Merhabalarrrr, ilk bitenler yazımla karşınızdayım :) Bolca biriktirdim, hemen başlıyorum toplu fotoğrafla...


* Biten Cilt Bakım Ürünlerim;



   1) Ecowell Face Tonik; Lilakutudan çıkmıştı tam boyu, severek bitirdim. Doğal ferahlatıcı bir tonik arıyorsanız deneyebilirsiniz.Yazısı için BUYRUN BURDAN TIKLAYIN :)
   2) Clinique yüz yıkama jeli, çok uzun zamandır kullanıyorum, çok memnunum. Tekrar tekrar aldığım bir ürün. Hassas ve karma ciltler için öneririm.
   3) Bebak Makyaj Temizleme Mendili; hiç memnun kalmadım. Yazısı için                          BUYRUN BURDAN TIKLAYIN :)
   4) Clinique Roll-On Göz Serumu: Severek bitirdim, yazısı için
BUYRUN BURDAN TIKLAYIN :)
 
* Biten Banyo Ürünlerim;



   1) Head&Shoulders Şampuan; tüm aile severek kullanabildiğimiz klasik bir şampuan... Dönem dönem kullanıyorum, kokusunu ve köpürmesini seviyorum.
   2) Palmolive Çikolata Tutkusu Duş Jeli; Kokusuna ba-yı-lı-yo-rum :) Uzun süre kullanınca sıkılıyorum, ama dönüp dönüp alıyorum yazdan beri...
   3) The Body Shop Vücut Peelingi; kokusunu çok sevdim, peeling etkisi de fena değil, tekrar almayı düşünebilirim. Yazısı için BUYRUN BURDAN TIKLAYIN :)
   4) Alessandro Pedix Ayak Peelingi, hiç kullanışlı bir ürün değil, tekrar almam. Yazısı için
BUYRUN BURDAN TIKLAYIN :)

* Biten Makyaj Ürünlerim;



   1) Kirpik Kıvırıcı; Lilakutudan yenisi çıkınca bu çöpe gödenlerden oldu, zaten eskimişti.
   2) Clinique Superbalanced Pudra; ba-yı-lı-yo-rum:) Yazısı için
 BUYRUN BURDAN SÖYLEYİN :)
   3) MD 115 Numara Oje; sedefli beyaz bir oje, nerden aldığımı bile hatırlamıyorum, fena değildi. Kuruduğu için çöpe gidiyor.
   4) Avonun ruj testerları; Avon'un güzel ve hemen her renk ruj alternatifleri var. Testerlarından deneyip beğenerek aldığım rujları oldu.
   5) Nuhi Paris Parfüm Testeri; kokusunu beğendim aslında ama denk gelmedikçe almak için çaba harcamayacağım sanırım:) Zaten elimde severek kullandığım parfümlerim var.

* Diğerleri;



   1) Watsons Makyaj Temizleme Pamukları; Orta halli bir pamuk, makyaj temizleme pamukları bol kullanıldığından hangisinde indirim varsa alıyorum, Benri tabi ki favorim :)
   2) Enozone Anti Acne Losyon; Fena değildi, kullandım bitirdim ama tekrar almam. Yazısı için
BUYRUN BURDAN TIKLAYINIZ:)  
   3) Şelale Asiton; iş görüyor, kokusu ağır değil, kullanılabilir.
   4) La Naturel Koltukaltı Spreyi; muhteşem bir ürün, kesinlikle tavsiye ederim. Ayrıntılı yazısı için;
BUYRUN BURDAN TIKLAYINIZ:)  
   5) Dove Yoğun Bakım Kremi: El kremi olarak kullandım, ancak adından anlaşılacağı üzere oldukça yoğun ve emilimi zaman alıyor. Dizlerde dirseklerde de kullanılabilir. Etkili bir ürün ancak çok kullanışlı değil. İhtiyaca göre alınabilir.

   Benim yeni yılın ilk ayında bitenlerim bu kadar :) Aralarında kullandığınız, sizin sevmediğiniz ya da beğendiğiniz ürünler var mı? Şubat ayı bitenlerde buluşmak üzere :))))


11 yorum:

  1. Tatlim yanlis anlamzasan benim bir onerim olacak. 2si 1 arada sampuan kuklanmak dogru degil diye biliyorum. Cunku sampuanin ve sac kreminin kullanildigi alanlar farkli. Sac kremi savin boy ve uclarina kullanilirken sampuan dipler diplere daha yogun olarak kullaniliyor. O yuzden samouan ve sac kremini ayri almani oneririm. Sac kremini diplere surmenin zararlari diye google amcaya sorabilirsin hatta :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok doğru söylüyorsun, zaman zaman es geçebiliyoruz bunu, şampuan alışverişini kendim yaptığımda dikkat ediyorum ancak bunu annem almış... Ben zaten her banyoda ya maske ya bakım ürünü kullandığım için saç kremi bile kullanmıyorum çoğu zaman... Ya da dediğin gibi uçlara kullanmak lazım ihtiyaç duyuyorsak... Hatta şampuan dışındaki ürünleri saç dibine getirmemek gerekiyor derler ( özel maskeler-bakımlar hariç tabi); spreydir, dax dır... Hatırlattığın çok iyi oldu, ben de aynen anneme hatırlatıcam :))) Teşekkür ederim canım...

      Sil
  2. Oh maşallah ne çok ürün bitirmişssin gelsin mi yenilerii :))) bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenilerini hep stoklamışım :) Hatta kozmetik diyetindeyim, alışveriş yapmamaya çalışıyorum diyebilirim :) Ama bittikçe bir ferahlıyorum ki sorma, şimdi yazıyı yazdım bunlar da çöpe... Ohhh valla...Bloğuna geliyorum hemen:)))

      Sil
    2. Bende 14 şubata kadar yok valla o zaman da sadece ihtiyaçlar alınacak tutucam kendimi başarabiliriz kuzum :))) hehee

      Sil
    3. Kuzu çok sağol valla düzelttim galiba bende gözüküyor sende bi bakarmısın değişmiş mi çok sağol bitanem benim oyy öperim kocaman

      Sil
    4. Evet, şimdi olmuş bende takipçin oldum ;) Rica ederim canım, ne demek...

      Sil
  3. clinique ürünlerine bende bayılıyorum. Ecowell bende de var ama henüz denemedim.
    Yenilere yer açılsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecowell i gönül rahatlığıyla kullanabilirsin, fena değil... Clinique canım benimmm :)))

      Sil
  4. Palmolive Vanilya Aşkı'na aşığım bende! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çilekl Rüyası'da ayrı güzel, sıkıldıkça diğer çeşidine geçiyorum bende sırayla :)))

      Sil