15 Şubat 2014 Cumartesi

Fresh Look Lifting Eye Contour Fluid Gel - Göz Çevresi Sıkılaştırıcı Jeli

   Merhabalar canlar :) Bu ürünün vaadleri beni cezbetti ve meraklandırdı, tabi duramadım ve aldım bir kaç ay önce... Daha yeni bitirdim ve artık yazısını yazabilirim. Vaadleri o kadar çok ve cezbediciydi ki... Gelin inceleyelim tek tek...


* Rahatlatıcı Ebegümeci özütü ve Nebati proteinler nazik bir sıkılaştırıcı etki yaratarak göz çevresindeki ince çizgilerin görünürlüğünü azaltırlar.

  Sonuç: Maalesef çizgi azaltmak gibi bir etkisi hiç yok.

* Zengin Nebati Skuvalen cildi rahatlatarak kullanım sonrası kuruluk hissini engeller.

   Sonuç: Maalesef nemlendirme özelliği çok zayıf ve yetersiz.

* Aktif İçerikler: Ebegümeci Ekstresi – Mucilage, flavonoidler ve anthosanidinlerden oluşan muhtevasından ötürü cilt üzerinde antiflammatuar ve yatıştırıcı etkisi gösterir; Nebati Proteinler – Bezelye ekstresi içeren bu protein cildi sıkılaştırır ve koruyucu film oluşturur. Nebati Skualen – Bitki sebumdan elde edilen yağ. Amino Asitler, DNF.

   Sonuç: Pek bir yatıştırıcı etkisini de hissedemedim. Sıkılaştırma peki? I-ıh :(

                   

  Peki diyeceksiniz ki bu ürün ne işe yaradı Sosyoperi? Hiç bir işe yaramadı a dostlar :) Sırf bitirebilmek için gündüzleri bu ürünü kullandım ancak sabah-akşam kullansam göz altım nemsizlikten kuruyordu ben de Clinique in göz kremiyle geceleri destekledim. Hayır 30 ml güncel fiyatı 75.40 TL, insan işe yaramadı diye atamıyor da, bir umut sonuna kadar kullanıyor ama tam bir hayal kırıklığı oldu benim için... Ne bir daha alırım ne de tavsiye ederim...

                     

   Hadi biraz daha ayrıntılı bilgi vereyim ürünle ilgili bitirmeden önce; isminden de anlaşılacağı üzere jel kıvamında.. Pompalı bir şişesi var ve belki de tek beğendiğim özelliği bu oldu, oldukça hijyenik ve tek pompa her iki göze yetecek kadar ürün veriyor. Fotoğrafta gördüğünüz kadar miktarını iki göze dağıtıp parmaklarımla masaj yaparak uyguladım. İnce bir tabaka gibi bir süre göz altında kalıyor ancak hemen makyaj yapabilirsiniz bir sıkıntı olmuyor. Kullanıp memnun kalan var mı aranızda merak ettim ? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder