9 Şubat 2014 Pazar

Ürün Dibini Görme Projesi / 16. Ürün: Avon Soft Musk Parıltılı Vücut Pudrası

   Merhabalarrr :) Bugün size pazara yakışır hafiflikte ve keyfe keder bir ürün anlatıcam... Avon'un Soft Musk kokusunu pek çoğumuz biliyoruz. Özellikle benim annem çok severek kullanıyor. Bu da aynı notalarda ama çok daha hafif bir kokusu olan ışıltılı vücut pudrası... Peki ne işe yarar vücut pudrası ??:)


   Yine tamamen meraktan, aaa bu neymiş fiyatı da uygunmuş yaz kodunu alalım da bakalım diye sipariş ettiğim bir ürün :) Zaten bu nedenle de nerdeyse kullanmayı unuttuğum ama kokusunu çok sevdiğimden atmaya kıyamadığım bir pudra... Bu proje kapsamında elime geçti tekrardan, ne yapsam ne etsem diye düşünürken dedim ki ben bunu neden transparan pudra olarak kullanmayayım ki... Parıltılı pudra dediğine bakmayın, çok çok hafif bir ışıltısı var öyle simli falan değil... Vücudunuzda kullandığınızda da aynı şekilde hem hoş bir koku bırakıyor, hem de çok hafif bir ışıltı veriyor belli belirsiz. Neden, ya da ne zaman kullanalım bu ürünü diyecek olursanız? Mesela yazın, mesela boyun, omuz hatta sırt ya da bacak dekoltesi kullandığınız zaman bu pudrayı en kalın fırçanızla vücudunuza uygulayarak hem az da olsa terlemeyi önlemiş hem de teninize ufak hoş bir ışıltı ve koku vermiş olursunuz.

                        

     Hem genişçe hem de tuzluk gibi ince ince dökebileceğiniz şekilde döndürerek ayarlanabilir bir kapağı ve çok kaliteli olmamakla beraber yeterli kullanışlılıkta bir ambalajı var. Yaklaşık 15 gündür, yani bu projeye başladığımdan beri de T bölgeme transparan pudra niyetine kullanıyorum, herhangi bir zararını görmedim, sonuçta aynı mantık değil mi diye düşündüm :))) Ben ürünleri atmaktansa değerlendirmek taraftarıyım mümkün olduğunca, zaman zaman farlardan allık yapıyorum, kalan allıkları kırıp toz haline getirip kullanıyorum, işte böyle kendimce icatlar yapıyorum; bazen beğeniyorum sonucu bazen beğenmiyorum ama en azından deniyorum:) Bilmem siz de böyle şeyler yapıyor musunuz?:)

                               

   Katalogda göremedim ürünü, güncel fiyatını da bulamadım ama gayet uygundu ben aldığımda... Benden başka kullanan var mı acaba diye de merak ediyorum, bloglarda pek yazısını da göremedim :) ??

                         

   Ürün 40 gr ve 24 ay kullanma süresi var. Eh ne zaman aldığımı hatırlayamıyorum, ama 15 gündür kullanıyorum cildimde bir yan etkisini görmedim. Kullanmaya devam :) Yarısı dolu neredeyse... Belki banyodan sonra vücuduma da uygularım, dediğim gibi gayet keyfi bir ürün... Keyifli pazarlarrr :)

               

2 yorum:

  1. son kararın mı, bu baya zor biter:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Bir süre en azından kullanayım bakalım, evet bana da zor biter gibi geliyor...

      Sil