13 Şubat 2014 Perşembe

Avon Nailwear Pro Oje (Romance)

   Merhabalarrrr :) Bugün ki konuğum Avon'un Nailwear Pro serisinde Romance ojesi... Çok hoş sedefli bir leylak rengi... İçindeki yansımalara bayıldım.


   Çok kolay bir sürümü ve bunu sağlayan kullanışlı bir fırçası var. Fotoğraflarda da tek kat sürülmüş halini görüyorsunuz ve bence yeterli... İnce bir yapısı var, kuruması da bu nedenle gayet makul 2-3 dakika sürüyor kurutucu kullanmadan... Dilerseniz 2. katta rengini biraz daha belli ediyor ancak tabi kuruma süresi o zaman 5-6 dakikaya çıkıyor ve bozulma riski de artıyor. Ben mümkünse ojeyi tek kat kullanmayı pratik buluyorum, o 5 dakika bekleme süresi bana 1 saatmiş gibi geliyor çünkü, biraz sabırsızım :)

                           

   Çalkaladığınızda içinden çıt çıt sesler geliyor, demir bilyeler var sanırım içerisinde daha homojen karışabilmesi için... Ürün 12 ml ve 24 ay kullanım süresi var. Uçuk tonları seviyorsanız ojede bunu da beğeneceğinizi düşünüyorum.

   

   Öyle suya falan çok dayanıklı değil ama zaten ben nerdeyse her gün bilemedin gün aşırı farklı oje sürdüğüm için çok dert etmiyorum. Nasıl buldunuz rengini ?

6 yorum:

  1. rengi hoşmuş güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. Rengi o kadar güzel ki.. Çok sade ve çok şık. Bayıldım, güle güle kullan :)
    Bu arada Lila Kutu'dan biliyorum seni, takipçin oldum. Ben de yeni blog açtım ziyaret edersen sevinirim :)

    http://vintage-witch.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil