18 Şubat 2014 Salı

Organique Natural Cosmetics&SPA Sugar Vücut Peelingi (Latin Çiçeği&Nar)

 Merhabalarrrr :) Bir süre önce Seregon's World bloğunun sahibesinden Organique marka duş jeli, peeling ve vücut kreminden oluşan bir set kazanmıştım.  Seti kullanmaya başladım ve ilk anlatmak istediğim ürün peelingi...

 
        
 
   Ben bu peelingin öncelikle ambalajına vuruldum:) Çok şık ve çok kullanışlı... İçindeki peeling bittikten sonra da atmaya kıyamam, mutlaka değerlendiririm diye düşünüyorum...


   

   Rengine dokusuna kokusuna bayıldım. Set olarak kullanınca tabi ki daha etkili ancak tek başına da çok başarılı bir peeling... Bu serinin özelliği özellikle kuru ve sorunlu ciltler için olması, koruması ve nemlendirmesi, cildin yenilenmeye ihtiyacı olduğu durumlarda kullanılması da tavsiye ediliyor. Özellikle yaz aylarında bronzlaştıktan sonra mesela ölü deriyi atmak için gönül rahatlığıyla kullanabiliriz.

                          

   Benim için ürünlerin içeriği de tabi çok önemli... Bu ürün ise isminin hakkını veriyor (Organique :)); "Ethanolamin, Paraben, Peg, Sles-Als-Sls, Mineral Yağ, Phtalate & Derivative İÇERMEZ
Vegan ve Vejeteryanların Güvenle Kullanabileceği özel formüle sahip olarak üretilmiştir! " deniliyor. Bu seri zaten "Botanic Garden" serisinden ve bu seri Veganlar için özel üretilmiş.


    

   Bir vücut peelinginden beklentim nedir; cildimi tahriş etmeden ölü hücrelerden arındırsın, nefes aldırsın, kolay durulansın. Benim tüm beklentilerimi karşılıyor, hassas cildimi hiç bir şekilde tahriş etmiyor, kutusunun kullanım kolaylığından kapağı açıp dilediğim kadar ürün kullanabiliyorum, fazla ürün aldığımda geri koyabiliyorum.

  

   Ürün 200 ml, ve uzun süre kullanabileceğimi düşünüyorum. Zaten her banyoda değil haftada bir kez peeling uyguluyorum. Açıldıktan sonra 6 ay kullanım süresi var, tahminim 2 ay kadar yetecek miktar ürün var içerisinde, tüm vücuda uygulandığını düşünürsek iyi bir miktar... Bulursanız almanızı tavsiye edebilirim. Özellikle temiz içerikli bir peeling ve hatta set arıyorsanız bir şans verin :)

   Bilmem siz bu seriyi ya da bu markanın başka ürünlerini kullandınız mı, memnun kaldınız mı?


2 yorum:

  1. ben kullanıyorum ama spa serisinden baharatlı seti. Yazısını da yakın zamanda yazmayı dusunuyorum hatta :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmmmm, onun kokusu nasıl acaba metak ettimmmm :) yazısını bekliyorum...

      Sil